ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ رئیس خود را کتک نزنید

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 94 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Whack Your Boss: Superhero

Whack 1

تاکنون پیش آمده از مدیر خود به قدری عصبی شوید که بخواهید او را مورد عنایت قرار دهید؟ مخصوصا در این ایام که اگر حقوقی عقب بیافتد یا اضافه کاری به فردی بخورد، دیگر رویایی خواهد شد! البته با تمام این حرف ها نهایتا مجبوریم از دستورات اطاعت کرده و بروسلی بازی ها را به تخیلاتمان محدود کنیم. ولی خوب مگر ذهن چه قدر تحمل این چیزها را دارد؟

اگر از دسته افراد یاد شده هستید، Whack Your Boss: Superhero می تواند مرهمی بر دلتان باشد. شروع بازی با ورود ناگهانی رئیس و ناله های همیشگیش خواهد بود. شخصیت اصلی که اکنون از کارهای وی عصبانی شده به 13 روش مختلف و سامورایی او را ... بله! بازی ارجاعات زیادی به شخصیت های دنیای سرگرمی داشته و خشونت کمیک مانند آن می تواند برای عده ای جذاب باشد.

Whack Your Boss: Superhero

Whack Your Boss: Superhero

سازنده: BOX10.COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:

Apensar: Guess the Word

Apensar 1

بازی هایی با محوریت حدس کلمات از محبوبیت بالایی میان اسمارت فون ها برخوردارند. طبیعی هم هست، چون اکنون این دیوایس ها به در دسترس ترین وسایل زندگی هر فردی بدل شده و اگر انسان بخواهد ذهن خود را به چالش بکشد، بهترین گزینه خواهند بود. در این قسمت هفت سنگ شاهد یکی از همین عناوین با نام Apensar: Guess the Word هستیم که در آن باید از بین چهار عکس، نکته مشترک بینشان را با حروف موجود در بازی بنویسید.

به عنوان نمونه، در تصویر سمت چپ بالا تمامی عکس ها دارای رنگ آبی هستند. پس کلمه Blue پاسخ این مرحله است. البته این نکته را به یاد داشته باشید بازی کاملا انگلیسی بوده و می توان از این دید به موضوع نگاه کرد که Apensar: Guess the Word در بهتر شدن زبان نیز تاثیر مثبتی دارد.

Apensar: Guess the Word

Apensar: Guess the Word

سازنده: ICO Group قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 102 مگابایت زبان:

Panzer Geekz

Panzer Geeks 1

واقعا که گفته ویندوز فون دارای بازی های خوبی نیست؟ دفعه بعدی که چنین جمله ای را شنیدید با نشان دادن عنوان Panzer Geekz، لبخندی ملیح به مخاطب خود زده و از این موضوع به راحتی بگذرید. بازی از آنجا آغاز می شود که تعدادی بچه سعی می کنند با پوشیدن لباس نظامی کشورهای گوناگون، میدان جنگ جهانی دوم را با قرار دادن سربازان، ساختمان ها و حیوانات در زمینی بزرگ شبیه سازی نمایند.

اکنون وظیفه بازیکن این است تا با یک تانک همه آنان را نابود کند. وجود شخصیت های بامزه (که شباهت یکی از آنها با پسر عمه زای کلاه قرمزی انکارپذیر نیست!) اچیومنت های زیاد، مراحل متنوع و رایگانی اثر می توانند خود دلایل محکمی برای تجربه Panzer Geekz باشند. اما با تمامی این حرف ها، به جرئت می توان بزرگترین نکته مثبت بازی را موسیقی زیبا و مناسب با حال و هوای جنگ جهانی آن قلمداد کرد.

Panzer Geekz

Panzer Geekz

سازنده: GAME TROOPERS قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 141.5 مگابایت زبان:

اتاق جنگ

War Inc 1

احتمالا اگر بپرسیم هنوز از کلش آف کلنز خسته نشده اید با یک «اوکی، بای» مورد عنایتمان قرار دهید، پس پیش دستی کرده و هیچ وقت چنین کاری نمی کنیم! ولی خوب بهتر است کمی به بازار دیجیتالی بازی های موبایل نیز نگاهی انداخته و با تجربه عناوین هم سبک جدیدتر، حداقل تنوعی به سرگرمی خودمان بدهیم. البته ما با هفت سنگ سعی داریم تا همین موضوعات را پوشش دهیم.

بنابراین در این قسمت تصمیم به معرفی عنوان استراتژیک اتاق جنگ گرفتیم؛ عنوانی مشابه کلش اف کلنز که در آن ربات ها جایگزین بربرها شده و با جنگ های تاکتیکی تری رو به رو خواهیم بود. بدین صورت که باید با برنامه ریزی دقیق، ساختمان ها یا نیروهای خود را ساخته و آنان را کنترل کنید. وجود سیستم ارتقا در کنار تنوع مناسب ربات ها باعث می شود تا مدت ها سرتان سرگرم بازی باشد.

اتاق جنگ

اتاق جنگ

سازنده: مدریک FZE قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 101.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن
    محسن | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    اتاق جنگ فارسی شده بازی Alliance Wars: Global Invasion هست
    چطور میان یه بازیه خارجی رو به اسم خودشون میزنن ؟؟

  • mz
    mz | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    همشون عالین3>

مطالب پیشنهادی