ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً تولید 60 درصد از پنل های AMOLED آیفون بعدی را بر عهده خواهد داشت

با افزایش روز افزون دقت و کارایی پنل های AMOLED و نزدیک شدن میزان مصرف انرژی این پنل ها به نمونه های LCD، به نظر می رسد سرانجام زمان تغییر پنل های مورد استفاده در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

با افزایش روز افزون دقت و کارایی پنل های AMOLED و نزدیک شدن میزان مصرف انرژی این پنل ها به نمونه های LCD، به نظر می رسد سرانجام زمان تغییر پنل های مورد استفاده در آیفون توسط اپل فرا رسیده باشد. در تایید این موضوع، مدتهاست شایعات متنوعی نیز به گوش می رسد از جمله اینکه اپل قرارداد تولید 100 میلیون نمایشگر OLED را با سامسونگ به ثبت رسانده است.

یکی از تحلیلگرهای ارشد UBI Research در این زمینه می گوید سامسونگ تولید 60 درصد پنل های OLED آیفونی که در سال 2018 رونمایی می شود را بر عهده داشته و 20 تا 30 درصد نیز به دیگر رقیب کره ای این شرکت، یعنی LG سپرده خواهد شد. بر اساس این گزارش میزان باقی مانده نیز بین شرکت هایی ژاپنی و چینی از جمله فاکسکان (که تولید ابزارهای موبایل اپل را بر عهده دارد) تقسیم خواهد شد.

این تحلیلگر همچنین می گوید اپل هم مثل سامسونگ قصد دارد یک آیفون مجهز به نمایشگر خمیده عرضه کند که در سال 2018 حدود 30 درصد از فروش همه ی آیفون ها را به اختصاص خواهد داد، اما احتمال می رود تا سال 2020 این میزان به 80 درصد برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SAJJAD
    SAJJAD | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چرته

  • شاهین رشیدی
    شاهین رشیدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ایفون کلا فاجعه ست یه برنامه باز کنی نیم ساعت طول میکشه تا اجرا بشه

مطالب پیشنهادی