ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت چینی LeEco پنجاه هکتار از زمین های متعلق به یاهو را خریداری کرد

LeEco (شرکت چینی تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیک در چین) ظاهرا با استارتاپ خودروساز هم وطن خود به نام فارادی فیوچر وارد همکاری تازه ای شده تا جای پایش را بیشتر از پیش در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

LeEco (شرکت چینی تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیک در چین) ظاهرا با استارتاپ خودروساز هم وطن خود به نام فارادی فیوچر وارد همکاری تازه ای شده تا جای پایش را بیشتر از پیش در آمریکا محکم کند.

در جدید ترین خبرها مشخص گردیده که این غول فناوری چندی پیش 50 هکتار از زمین های متعلق به یاهو را خریدار کرده و این ملک در نزدیکی استادیوم Levi واقع در سانتا کلارای کالیفرنیا قرار دارد.

با این خرید، تقریبا 270 هزار متر مربع زمین به واحدهای عملیاتی تولید کننده اسمارت فون، دوچرخه، هدست های واقعیت مجازی و عاقبت ماشین های خودران شرکت یاد شده اضافه می گردد. این فضا همچنین می تواند در آینده 12 هزار نیروی تازه را در خود جای دهد.

طبق گزارش نشریه سیلیکون ولی بیزنس LeEco مبلغی در حدود 250 میلیون دلا را برای خرید این ملک به یاهو پرداخت کرده که این رقم 106 میلیون دلار بیشتر از بهای پرداخت شده برای خرید آن از سوی یاهو در سال 2006 است.

گفتنی است که این کمپانی چینی که مدیریتش را هم فردی به نام Jia Yueting بر عهده دارد نخستین دفتر خود در خاک آمریکا را ماه آوریل در سن خوزه افتتاح کرد و در میان معدود شرکت های بین المللی فعال در زمینه فناوری است که تلاش دارد تسلا را در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی به چالش بکشد.

LeEco همچنین از شرکای فارادی فیوچر، استارتاپ مستقر در جنوب کالفرنیاست که خبر داده خودروی الکتریکی خود را توسعه داده است. از همسایگان این شرکت در سن خوزه هم می توان به NextEV اشاره کرد، شرکتی با سرمایه گذار خصوصی که تلاش دارد پروژه ساخت این ماشین ها را از ابتدایی ترین مرحله آغاز کرده و به نتیجه برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی