ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پرینتر جیبی HP Sprocket آشنا شوید

تلفن هایی که این روزها با خود حمل می کنیم به حدی پیشرفته شده اند که دوربین های شان برای یک کاربر عادی فوق العاده کاربردی و حرفه ای است. روزی نیست که از خانه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

تلفن هایی که این روزها با خود حمل می کنیم به حدی پیشرفته شده اند که دوربین های شان برای یک کاربر عادی فوق العاده کاربردی و حرفه ای است. روزی نیست که از خانه بیرون برویم، با دوستان باشیم، عکسی از منظره یا یک سلفی از گروه دوستان مان نگیریم.

بعضی ها اما دوست دارند تصاویر را لمس کنند، آن ها را در دست بگیرند و درون آلبوم خاطرات خود نگه دارند. ساده است، می توان تصاویر را از موبایل به کامپیوتر منتقل کرد و در فرصت مناسب از آن ها پرینت گرفت. اما بعضی ها واقعا عجله دارند.

HP Sprocket دقیقا برای همین افراد ساخته شده تا با دوربین های شان به شکار رویدادها بروند و آن ها را همان لحظه پرینت کنند، بدون لحظه ای صبر. پیشتر، شرکت هایی نظیر فوجی فیلم و پولاروید اقدام به ساخت پرینترهای جیبی کوچکی کرده بودند و حالا نوبت به اچ پی رسیده تا پرینتر مخصوص خود را عرضه کند.

مشخص است که نام Sprocket قرار است مفهوم کوچکی را القا کند. در حقیقت، تلفن همراه شما احتمالا از این پرینتر بزرگ تر هم باشد. ولی خب هر دستگاه کوچکی لزوما عملکردی عالی ندارد. این پرینتر کوچک فقط می تواند تصاویر 2 در 3 را پرینت بگیرد.

این پرینتر از تکنولوژی ZINK Zero Ink بهره می برد، فناوری مشابهی که در پرینترهای ال جی و پولاروید نیز به کار گرفته شده است. کاغذهای مخصوص در واقع در بر گیرنده رنگ های مختلف هستند و بنابراین پروسه پرینت کردن، صرفا گرما دادن به نقاط خاص برای برانگیختن رنگی معین شده در همان نقطه است.

در واقع نه جوهری درون این پرینترها قرار گرفته و نه جوهرافشانی می شود که رنگ ها در هم و بر هم شوند. اما نکته منفی این پرینترها آن است که نیازمند کاغذهای مخصوصی است و هزینه مضاعفی را می طلبد.

دستگاه 129.99 دلار قیمت دارد که در کنار آن 10 بسته کاغذ HP Zink قرار گرفته. برای بسته های اضافه که محتوی 20 برگه دیگر هستند، باید 10 دلار پرداخت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farsam
    farsam | ۲ مهر ۱۳۹۵

    چه‌جالبه

مطالب پیشنهادی