ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازیافت گلکسی نوت ۷ سامسونگ
تکنولوژی

نسخه های جمع آوری شده نوت ۷ با کمترین آسیب زیست محیطی معدوم می شوند

شرکت کره ای سامسونگ که تصمیم به جمع آوری تمام نسخه های عرضه شده نوت ۷ از سرتاسر دنیا گرفته، حالا با مشکلی تازه رو به روست؛ کوهی از این تلفن های هوشمند از رده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

شرکت کره ای سامسونگ که تصمیم به جمع آوری تمام نسخه های عرضه شده نوت ۷ از سرتاسر دنیا گرفته، حالا با مشکلی تازه رو به روست؛ کوهی از این تلفن های هوشمند از رده خارج شده که می بایست به نحوی از دست آنها خلاص شود.

این شرکت امروز با انتشار بیانه ای اعلام کرد که قصد دارد با اتخاذ تمهیداتی خاص مانع از آسیب رسیدن به محیط زیست در جریان از بین بردن و بازیافت موجودی دپو شده این محصول در انبارهایش شود.

بزرگترین موبایل ساز دنیا البته در خصوص جزئیات برنامه های خود و تعداد دقیق گلکسی نوت ۷ که قصد از بین بردنشان را دارد صحبتی به میان نیاورده، اما به طور قطع می بایست هزینه های لازم برای اجرای چنین برنامه هایی را نیز به آمار و ارقام ضررهای هنگفت شرکت کره ای افزود.

طبق برآوردهای غیر رسمی، تا پیش از فراخوان دوم جمع آوری، حدود ۳ میلیون گلکسی نوت ۷ در سرتاسر دنیا عرضه شده و حوادث متعدد به وجود آمده سبب چندین و چند شکایات قضایی علیه این شرکت در دادگاه های مختلف شده است، بنابراین مقامات سامسونگ تلاش دارند به هر نحو ممکن از آسیب های بیشتر به سرمایه های مادی و اعتبار برند خود جلوگیری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    خب چرا معدوم؟. باتریش رو عوض کنن!

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    کاش به عقیم کردن رضایت میدادن اخه چرا این زبون بسته هارو معدوم میکنید !!! :((((((((((((((

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی