ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه بازی مس افکت: آندرومدا بالاخره مشخص شد

الکترونیک آرتز و سازنده بازی، استودیو BioWare در نهایت پس از گذشت چند ماه، سکوت خود را شکسته و تاریخ عرضه Mass Effect: Andromeda را مشخص کردند. امروز صبح در جریان مراسم CES، سازنده و ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۰

الکترونیک آرتز و سازنده بازی، استودیو BioWare در نهایت پس از گذشت چند ماه، سکوت خود را شکسته و تاریخ عرضه Mass Effect: Andromeda را مشخص کردند.

امروز صبح در جریان مراسم CES، سازنده و ناشر بازی اعلام کردند که این عنوان در تاریخ 1 فروردین در آمریکا منتشر می شود. تاریخ عرضه این بازی در اروپا نیز با دو روز تاخیر، 3 فروردین مشخص شده است.

مس افکت آندرومدا ابتدا قرار بود در تعطیلات کریسمس انتهای سال عرضه شود ولی حالا چهار ماه دیرتر، برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد.

بازی، داستان زندگی رایدر (Ryder) را روایت می کند، مسیر یابی که ماموریت پیدا کردن سیاره هایی قابل سکونت برای انسان به او محول شده است، آن هم 600 سال بعد از اتفاقات سه گانه مس افکت.

این بازی همچنین قرار است تا قدرت موتور گرافیکی الکترونیک آرتز یعنی فراستبایت (Frostbite) و قدرت آن در خلق محیط با رزولوشن 4K را به رخ همگان بکشد.

احتمالاً پیش از این دمویی از بازی را که با وضوح تصویر 4K روی کنسول پلی استیشن پرو اجرا می شد، تماشا کردید. دمویی که سطح خیره کننده ای از واقعیت گرایی و جزییات را به تصویر می کشد.

البته در میان طرفداران بازی کمی شک و تردید وجود دارد که این عدم اطمینان به دلیل جدایی حداقل دو نفر از سازندگان سری مس افکت از استودیو بایوور در سال گذشته است.

کریس شلرف (Chris Schlerf)، نویسنده اصلی آندرومدا در ماه فوریه از این استودیو جدا شد و به Bungie ملحق شد. کامرون هریس (Cameron Harris)، نویسنده ارشد نیز در ماه آگوست بایوور را ترک گفت.

احتمال آن وجود دارد که کار این افراد روی آندرومدا قبل از جدایی شان تمام شده باشد اما همچنان این سوال باقی می ماند که چه اتفاقی بر سر نسخه های بعدی و آینده احتمالی این فرانچایز خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yousef-alef
    yousef-alef | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    بی صبرانه منتظر این بازی هستم.

مطالب پیشنهادی