ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل های بعدی گوگل احتمالا ضد آب باشند

گوگل پیکسل و پیکسل XL ضد آب نیستند، چون طبق گزارش های منتشر شده، مهندسان شرکت دیگر زمان نداشتند تا بیشتر روی طراحی آن وقت بگذارند. اما گویا این مسئله قرار نیست یک بار دیگر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

گوگل پیکسل و پیکسل XL ضد آب نیستند، چون طبق گزارش های منتشر شده، مهندسان شرکت دیگر زمان نداشتند تا بیشتر روی طراحی آن وقت بگذارند. اما گویا این مسئله قرار نیست یک بار دیگر تکرار شود.

گوگل از مدت ها پیش کار روی یک تلفن همراه اختصاصی را شروع کرده بود اما اواخر 2015 تصمیم می گیرد که تغییر برنامه بدهد و دوباره همه کارها را از ابتدا شروع کند. این مسئله یعنی در طی 9 ماه، باید یک تلفن همراه از ابتدا ساخته و برای عرضه به بازار آماده می شد.

به هر حال این مسئله قربانی هایی را هم داشته که ضد آب نبودن تلفن (در واقع به مفهوم عدم توانایی کسب مجوزهای لازم) یکی از آن ها به حساب می آید.

حالا اما گزارش جدیدی نشان می دهد که گوگل می خواهد برای تلفن جدیدش در سال 2017 سنگ تمام گذاشته و همه مجوزهای لازم جهت کسب مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را کسب کند.

با توجه به اینکه اکثر کمپانی های بزرگ، ضد آب بودن را ویژگی ثابت موبایل های خود می دانند، داشتن تلفنی که از این استانداردها پشتیبانی نکند کمی عجیب به نظر می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی