ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی تب S3 احتمالاً مجهز به قلم S Pen است

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندیده اید، سامسونگ مراسمی را در روز 9 اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2017 تدارک دیده تا از محصولات جدید خود رونمایی کند و انتظار می رود که کره ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندیده اید، سامسونگ مراسمی را در روز 9 اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2017 تدارک دیده تا از محصولات جدید خود رونمایی کند و انتظار می رود که کره ایها در این روز تبلت جدید گلکسی تب S3 را معرفی کنند.

هم اکنون گزارشی در سایت SamMobile به انتشار رسیده که ادعا می کند تبلت پرچمدار جدید سامسونگ بر خلاف گجت های گذشته خانواده گلکسی تب S مجهز به قلم S Pen خواهد بود.

گفتنی است این نخستین بار نیست که سامسونگ اقدام به تعبیه قلم S Pen برای تبلت های خود می کند و پیش از این نیز در گلکسی تب A 10.1 شاهد استفاده از آن بودیم اما این بار بر خلاف گذشته در گلکسی تب S3 شاهد محفظه نگه داری قلم نخواهیم بود.

طبق شایعات منتشر شده تبلت پرچمدار سامسونگ به شما امکان قرار دادن قلم در محفظه داخل تبلت را نخواهد داد و احتمالاً آن را به عنوان یکی از لوازم جانبی در داخل جعبه تبلت قرار می دهد.

طبق اطلاعات فاش شده گلکسی تب S3 مجهز به چیپست اسنپدرگون 820 (یا اگزینوس 7420)، حافظه رم 4 گیگابایت، پورت USB-C و صفحه نمایش 9.7 اینچی با دقت 2048 در 1536 پیکسل خواهد بود. انتظار می رود نسخه های WiFi Only و WiFi+LTE توسط ورایزن و US سلولار راهی بازار آمریکا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    تو گوشی و تبلت یه نسخه نمیسازه تا سردرگمی نشه نسخه WiFi only نسخه با LTE
    اخه تا کی مدل های مختلف از یه محصول
    همین رو یکی بساز و ارائه کن که نه برا اپدیت دادن مشکل داشته باشه نه برا رفع مشکلاتش

مطالب پیشنهادی