ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G6 احتمالاً به باتری غیر قابل تعویض 3200 میلی آمپر ساعتی مجهز است

به نظر می رسد استراتژی ال جی در توسعه و ساخت پرچمدار جدیدش این گونه است که موارد مثبت و نکات قوت G5 را بهبود ببخشد و از آن در G6 استفاده کند. از همین ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد استراتژی ال جی در توسعه و ساخت پرچمدار جدیدش این گونه است که موارد مثبت و نکات قوت G5 را بهبود ببخشد و از آن در G6 استفاده کند. از همین رو قرار است شاهد موبایلی با صفحه نمایش بزرگتر، طراحی مستحکم تر و بنا بر گزارشات منابع خبری از کره جنوبی دارای باتری قدرتمندتر باشیم.

در همین راستا یکی از «اپراتورهای مخابراتی رسمی» به رسانه کره ای ETNews گفته است که ال جی پرچمدار جدید خود را به یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی مجهز می کند. منبع خبری ناشناس ادعا می کند که باتری G6 قادر است تا 12 ساعت «استفاده استاندارد از اینترنت» را جوابگو باشد.

گفتنی است گزارشی دیگر از یک منبع رسمی LG منتشر شده که بر اساس آن شرکت کره ای استفاده از باتری قابل تعویض را به دست فراموشی سپرده و برای تجهیز G6 به استاندارد ضد آب و گرد و غبار مجبور شده است تا از باتری غیر قابل تعویض بهره ببرد.

منبع رسمی در ادامه سخنانش اشاره به اپلیکیشنی تحت عنوان Smart Doctor کرده که قادر است مشکلات بالقوه تلفن همراه G6 را شناسایی کرده و راه حل هایی را به کاربر پیشنهاد دهد.

لازم به ذکر است که پس از وقوع آتش سوزی برای برخی از گلکسی نوت 7 ها، شرکت های تولید کننده سعی دارند تا امنیت کاربر را به یکی از پارامترهای مهم در محصولات خود تبدیل کنند و از همین رو نرم افزار smart Doctor با تکیه بر فناوری های جدید مانند لوله های انتقال حرارت مسی و طراحی مهندسی برای پخش و توزیع گرما به دیگر نقاط، می تواند از انفجار LG G6 در دستان کاربر جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

    اقا پایین نظر داده باتری رو بزار ۴۰۰۰ میلی امپری
    اخه بدون فکر میان بعضیا نظر میدن
    دیگه به فکر داغی و زمان پر شدن این باتری حجیم و...نیستن فقط میگن زیادش کن ???

    • soheil abbasi
      soheil abbasi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

      شما یه نگاه به میت 9 بکن بعد برو تو افق محو شو .
      باتری 4000 میلی آمپر ، سوپر شارژ ، دمای کم در حین شارژ

      چرا که ال جی نتونه 4000 بزنه . خوبم میتونه بزنه

      • Dandelions
        Dandelions | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

        میزان باتری که ال جی برای G6تعبیه کرده پاسخگوی همه نیازها هست. فقط کافیه بلد باشی چطور مصرف انرژی و استفاده از برنامه های کاربردی رو مدیریت کنی تا حداقل انرژی مصرف بشه و بیشتری استفاده رو از امکانات تلفن هوشمندت ببری. مصرف باتری تو G6 به دلیل استفاده از نمایشگر QHD+ IPS با فناوری لمسی In-Cell و حذف شیشه و پردازنده کم‌مصرف تر خیلی خوب شده. امکانات رابط کاربری جدید UX 6.0 هم در جهت تسریع در انجام وظایف و دسترسی به امکانات با حداقل پیمایش و جست و جو در برنامه ها طراحی شده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی