ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رهبر سامسونگ همه اتهامات علیه خود را رد می کند

دادگاهی که به بیان دادستان ویژه کره جنوبی «محاکمه قرن» خوانده می شود، امروز آغاز شد و در ابتدای آن، وکیل رهبر گروه سامسونگ، اعلام کرد که لی جائه یونگ هیچ یک از اتهامات وارده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

دادگاهی که به بیان دادستان ویژه کره جنوبی «محاکمه قرن» خوانده می شود، امروز آغاز شد و در ابتدای آن، وکیل رهبر گروه سامسونگ، اعلام کرد که لی جائه یونگ هیچ یک از اتهامات وارده را نپذیرفته و در برابر آن ایستادگی می کند.

رشوه، اختلاس، شهادت دروغ، پنهان کاری و جعل اسناد برای پنهان ساختن مدارک رشوه گیری از اتهامات وارده به لی جائه یونگ هستند. همه این اتهامات منشا بالاتری دارد و به همین دلیل پارک گوئن های، رئیس جمهور سابق این کشور نیز از مقام خود عزل شد.

لی که در حال حاضر در بازداشتگاه مرکزی سئول تحت نظارت است، در این دادگاه حضور پیدا نکرد و وکلیش همه سخنانش را در دادگاه بازتاب داد.

به عنوان مدافع وی، وکیل لی جائه یونگ همه اتهامات وارده را رد کرد و هیچ کدام را نپذیرفت. هنوز هم مشخص نیست که چه حکمی برای وی در نظر گرفته شده و قطعا این دادگاه مدت زمان بسیاری طول خواهد کشید.

از سوی دیگر، گروه سامسونگ نیز در دفاع از رهبر خود برخاسته و گفته که هیچ اشتباهی از سوی وی صورت نپذیرفته است.

لی 48 ساله در حال حاضر توانایی بالایی در اداره امور و یا تغییر شرایط به نفع خود ندارد و یک گروه از وکلای برجسته می توانند او را از شرایطی که در آن دخیل شده نجات دهند.

لی جائه یونگ مبالغی را تحت عنوان کمک مالی در اختیار دوست رئیس جمهور سابق کره جنوبی قرار داده بود تا در شرایط اقتصادی پیش رو، حمایت رئیس جمهور و رای وی را داشته باشد. این مبلغ اما از نگاه دیگران یک کمک مالی نبوده و رشوه محسوب می شود.

از سوی دیگر نیز رئیس جمهور کشور با سوء استفاده از موقعیت خود، برای دوستان نزدیکش شرایط مناسبی را ایجاد کرده بود و به همین سبب پس از استیضاح، از مقام خود عزل شد.

نتیجه اولین دادگاه رهبر سامسونگ فردا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    از اینا تو مملکت ما فراوونه. کیه بگیرتشون؟

  • jebi
    jebi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    محمد بگو دست و هورا به افتخار سامسونگ??????

مطالب پیشنهادی