ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن سانازسانیا؛ آشپزی حرفه ای را یاد بگیرید

حقیقت آن است که ظهور و پیشرفت تکنولوژی روی بسیاری از زمینه ها تأثیر گذار بوده است. امروزه برای هر چیزی یک دستیار دیجیتالی وجود دارد. دیگر نیازی نیست با رفتن به آشپزخانه و ورق زدن ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

حقیقت آن است که ظهور و پیشرفت تکنولوژی روی بسیاری از زمینه ها تأثیر گذار بوده است. امروزه برای هر چیزی یک دستیار دیجیتالی وجود دارد. دیگر نیازی نیست با رفتن به آشپزخانه و ورق زدن کتاب آشپزی خود مدت نسبتاً زیادی را به دنبال دستور پخت غذایی خاص باشید، بلکه در این راه دیوایس های همراه جای خود را به ابزار سنتی داده اند.

در همین رابطه امروز قصد داریم اپلیکیشن سانازسانیا را برای شما معرفی کنیم؛ اگر قصد دارید در آشپزی حرفه ای شوید پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید. سانازسانیا صد ها دستور پخت حرفه ای را در اختیار شما می گذارد و در کنار آن به آموزش تکنیک های ریز و درشت آشپزی می پردازد.

پس از نصب و ورود به اپلیکیشن فوق با اولین چیزی که مواجه می شوید، رابط کاربری زیبا و نسبتاً ساده آن است. سعی شده در طراحی این محیط از رنگ های شاد و روشن به همراه تصاویر اشتها آور غذاها استفاده شود تا بدین وسیله کاربر را به سمت خود جذب و وی را برای شروع یادگیری طبخ غذاهای مختلف تشویق نماید.

صفحه اصلی نیز عمدتاً به جدیدترین و پربازدیدترین دستورهای پخت اختصاص داده شده است تا بدین وسیله کاربران به آموزش های برجسته دسترسی سریعتری داشته باشند. اما شاید بتوان مهم ترین بخش اپلیکیشن سانازسانیا را صفحات آموزشی آن دانست. با ورود به صفحه آموزش هر غذا پیش از هر چیزی چند آیکن می بینید که هر کدام بیانگر نمادی خاص هستند.

به کمک این آیکن ها قادر هستید مدت زمان پخت و پز غذا، زمان مورد نیاز برای استراحت، زمان آماده سازی و همچنین درجه سختی طبخ را متوجه شوید. این در حالی است که عوامل سانازسانیا سعی کرده اند با تهیه و تولید اختصاصی آموزش های ویدیویی گامی مهم در آموزش مرحله به مرحله پخت غذاها بردارند.

یکی از قابلیت های جالب سانازسانیا امکان تهیه فهرست خرید است؛ با ورود به صفحه آموزش هر غذا قادر هستید مواد لازم و میزان مصرف آن را مشاهده کنید. پس از آن می توانید با کلیک روی آیکن فهرست، لیست خرید خود را شکل داده و حتی آن را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگر دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

تایمر هوشمند نیز می تواند به شما در زمان بندی بخش های مختلف پخت و پز یک غذا کمک نماید. موارد مورد استفاده این اپلیکیشن آشپزی به همین جا ختم نمی شود؛ از طریق بخش دسته بندی می توانید به آشپزخانه سراسر ایران و حتی ملل مختلف سفر کنید و طعم ها و مزه های گوناگون را بچشید.

بخشی چون سبک زندگی نیز قصد دارد صدها نکته کاربردی درباره آداب پذیرایی، چیدمان میز و رازهای زندگی بهتر را به کاربران گوشزد نماید. اپلیکیشن سانازسانیا انواع دستورات غذایی را از صبحانه و پیش غذا گرفته تا خوراک های پیچیده و شیرینی های متنوع را به شکلی حرفه ای در اختیارتان می گذارد و مورد مناسبی برای یادگیری حرفه ای آشپزی به شمار می رود.

آشپزی همراه - سانازسانیا

آشپزی همراه - سانازسانیا

سازنده: سانازسانیا قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 10.4 / 35.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • solook
    solook | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

    اطلاع از کلاس ها و دوره های اموزشی مختلف http://doresa.ir

مطالب پیشنهادی