ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ آپدیتی را برای رفع هاله قرمز نمایشگر گلکسی اس 8 تدارک دیده است [بروز رسانی]

پیش از این به اطلاعتان رساندیم که تعدادی از خریداران گلکسی اس 8 در کره جنوبی، هاله قرمز رنگی را با شدت های مختلف روی نمایشگر موبایل خود می بینند که باعث ناراحتی آنها شده. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

پیش از این به اطلاعتان رساندیم که تعدادی از خریداران گلکسی اس 8 در کره جنوبی، هاله قرمز رنگی را با شدت های مختلف روی نمایشگر موبایل خود می بینند که باعث ناراحتی آنها شده. این موضوع به سرعت راه خود را به شبکه های اجتماعی و منابع خبری باز کرد و مشخص شد نمونه های مختلف پرچمدار جدید سامسونگ از دمای رنگ و شدت رنگ قرمز متفاوتی برخوردارند، به گونه ای که برخی از آنها حتی با تنظیمات دستی نیز به حالت متعادل در نمی آیند.

سامسونگ در ابتدا نگرانی نسبت به این موضوع را بی مورد خواند و گفت وضعیت رنگ نمایشگر به هیچ وجه نقص فنی و ایراد در تولید به شمار نمی رود، بلکه به راحتی از طریق تنظیمات سیستم قابل تغییر است. با این حال بعضی از کاربران از نتیجه کار رضایت نداشتند.

بالاخره امروز غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد به زودی بسته آپدیتی را روانه دو پرچمدار جدیدش خواهد کرد تا مشکل هاله قرمز رنگ را به طور کامل رفع نماید. سامسونگ می گوید نصب این بسته روی گلکسی اس 8 دامنه نمایش رنگ در این موبایل اندرویدی را نیز افزایش خواهد داد.

البته هنوز نمی دانیم آیا سامسونگ وجود مشکل در دستگاه را پذیرفته، یا صلاح را در آن دیده که خودش دست به کار شود و قبل از اینکه اهالی نه چندان بی طرف دنیای تکنولوژی از این کاه، کوه بسازند، غائله را ختم به خیر نماید. به هر حال در بیانیه رسمی این کمپانی که در پایگاه کره ای The Korea Herald منتشر شده، آمده است:

این آپدیت نرم افزاری به خاطر جلب رضایت تعدادی از مشتریان ارائه می شود، وگرنه خود دستگاه موبایل هیچ ایرادی ندارد.

گفتنیست علاوه بر رفع مشکل فوق، به روز رسانی گلکسی اس 8 به شیوه نرم افزاری دامنه رنگ نمایشگر را نیز افزایش می دهد تا کاربران هرچقدر که می خواهند شدت رنگ قرمز را کاهش دهند. این آپدیت از هفته بعد و به تدریج برای مناطق مختلف عرضه خواهد شد.

 

به روز رسانی:

سامسونگ رسماً اعلام کرد که این آپدیت طی روزهای آتی منتشر خواهد شد. بیانه کامل این کمپانی در زیر آمده است:

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به نمایشگر سوپر امولد مجهز هستند که بسته به شرایط محیط، رنگ هایی غنی را با گستره، اشباع و شفافیت بهینه برای کاربر به نمایش در می آورد. ما در گذشته بازخوردهای زیادی را از کاربران دریافت کرده ایم که می خواستند کنترل بیشتری بر رنگ صفحه نمایش موبایل های خانواده گلکسی داشته باشند، به همین دلیل این قابلیت در دستگاه های کنونی ما گنجانده شده. با این حال برای جلب رضایت بیشتر، از ابتدای هفته جاری آپدیت نرم افزاری دیگری را منتشر می کنیم که امکانات سفارشی سازی بیشتری را ارائه می نماید، تا همه کاربران بتوانند به تنظیم رنگ دلخواه خود برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • 007
    007 | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    هرکی موافق هست یه پست بگذارید سپاسگزارم

  • 007
    007 | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اسم مادر خیلی محترم است برای گوشی که نباید جان مادر را قصم خورد حالا میخواهد هر چیزی باشد

  • 007
    007 | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دوستان شما چرا منفی میدهید بجای اینکه بگید کار اشتباه انجام میدهی منفی میدی با کیا شدیم ۸۰ میلیون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی