ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات آیفون به خاک ایالات متحده است

به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم این کمپانی اعلام کرد که پیش بینی سوددهی خود طی سال مالی جدید را به خاطر ممانعت تامین کنندگان اپل از پرداخت بدهی های خود کاهش داده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست و مشخص نشده که کوالکام چگونه می خواهد دادگاه را به رای علیه واردات آیفون به کشور آمریکا مجاب سازد. با این همه، شکی نیست که این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر چنین اتفاقی مقاومت خواهد کرد.

این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر آن مقاومت خواهد کرد

مجادله اپل و کوالکام از زمانی آغاز شد که اپل با تشکیل پرونده ای قانونی، بزرگترین تامین کننده قطعات چیپست را به سو استفاده از تسلط خود بر بازار با هدف دریافت هزینه حق امتیاز بیشتر و اجبار کمپانی های مختلف به خرید پتنت هایش محکوم و درخواست غرامتی 1 میلیارد دلاری کرد. در همین حین، کوالکام نیز با تشکیل پرونده ای متقابل علیه اپل اعلام کرد که این ادعا کاملاً بی اساس بوده و اپل مشغول وارونه جلوه دادن حقایق است.

مدیرعامل اپل، تیم کوک تا به امروز بارها به صورت عمومی به صحبت درباره مجادله قانونی کمپانی زیر نظر خود با کوالکام پرداخته؛ با این حال وی انتظار دارد که این پرونده برای مدتی زیادی به طول انجامد. ضمناً گفتنی است موبایل های آیفون اپل از آن جهت وارداتی به حساب می آیند که در خاک چین تولید و سپس به ایالات متحده منتقل می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فقط سامسونگ خدا حافظ سیب گاز زده

    • only Nintendo
      only Nintendo | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

      کوالکام الان در وضعیتی هست که از همه طرف باید پول بده در ضمن نه سیب گاز زده حالا حالا ها هست نگران نباش سامسونگی هنگرویدی بی نو آوری من. یک سوال شما چی اختراع کردین ها ؟

  • Master
    Master | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا واسه اهالی تکنولوژی متاسفم من خودم طرفدار سامسونگم ولی اپل رو خیلی قبول دارم ن بخاطر گوشیاش بلکه بخاطر اینکه یکی از کمپانی هایی بوده که باعث پیشرفت تکنولوژی‌شده واقعا نمیدونم کی میخایم یاد بگیریم که به ی شرکت و طرفداراش احترام بذاریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی