ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حکایت مایکروسافت و «سرفس پرو»؛ معرفی به عنوان لپ تاپ، فروش به شکل تبلت

مایکروسافت دیروز در شهر شانگهای از محصول جدیدی به نام «سرفس پرو» رونمایی کرد و گفت دیگر برای معرفی این سری دستگاه ها همچون گذشته به شماره نیاز ندارد. از سوی دیگر اگرچه با جایگزین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

مایکروسافت دیروز در شهر شانگهای از محصول جدیدی به نام «سرفس پرو» رونمایی کرد و گفت دیگر برای معرفی این سری دستگاه ها همچون گذشته به شماره نیاز ندارد. از سوی دیگر اگرچه با جایگزین تبلت «سرفس پرو 4» روبرو هستیم، اما در تیزر تبلیغاتی رسمی آن حرفی از تبلت به میان نیامده و ردموندی ها به «یک لپ تاپ همه کاره» اشاره کرده اند.

این دو اقدام مایکروسافت می تواند کمپین های بازاریابی مؤثرتری را به راه انداخته و معرفی محصول را برایشان ساده تر سازد، اما مشکل اینجاست که «سرفس پرو» در وب سایت رسمی به صورت تبلت به فروش می رسد.

همان طور که می دانید از اواسط سال 2016 مایکروسافت تیزرهایی را برای مقایسه خانواده تبلت های سرفس پرو با آیپد پرو در رسانه ها منتشر می ساخت. پس از چندی، لحن صحبت آنها عوض شد و سرفس پروی 4 را یک دستگاه هیبریدی معرفی کردند، یعنی محصولی که هم لپ تاپ است و هم تبلت. حال در سال 2017 این چرخه تکمیل شده و «سرفس پرو» جدید از سوی سازنده، صرفاً «لپ تاپ» لقب می گیرد.

با این حال زمانی که بخواهید این دستگاه را از وب سایت رسمی خریداری کنید، تنها یک تبلت به دستتان می رسد. برای اینکه استفاده از لپ تاپ را تجربه کنید، باید 130 دلار دیگر بپردازید و تایپ کاور مخصوص را نیز بخرید. قلم استایلوس جدید مایکروسافت هم که به صورت جداگانه به فروش می رسد.

البته فروش مجزای تایپ کاور به خودیِ خود مشکلی ندارد، اما هیچکس تابحال لپ تاپ بدون کیبورد ندیده؛ زمانی که صحبت از یک لپ تاپ همه کاره و پیشرفته به میان می آید، نمی توان آن را به صورت تبلت به فروش رساند. شاید بهتر بود مایکروسافت تمام مدل ها را همراه با تایپ کاور در فروشگاهش عرضه می کرد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    تفاوتی که میتونید بین لپ تاپ و یه تبلت ویندوزی پیدا کنید چیه ؟کیبورد،صفحه ی لمسی،قابلیت حمل ،کارت گرافیک مجزا،داشتن فن ،داشتن دی وی دی رایتر
    نه واقعا هیچ فرقی وجود نداره در حقیقت دیگه نمیشه محصولات رو به زور توی دسته بندی جا داد.همونطور که همه ی لپ تاپا دی وی دی رایتر ندارن یا گرافیک مجزا ازین به بعد همه ی لپ تاپا کیبورد ندارن.......
    شاید لپ تاپ گفتن به سرفیس از نظر خیلیا اشتباه باشه ولی این به خاطر این نیست که سرفیس لپ تاپ نیست بلکه به خاطر اینه که تعریف ما از لپ تاپ اشتباهه .
    امروز واقعا تعریف لپ تاپ چیست؟؟؟
    ما داریم به کجا میریم؟؟؟؟
    من دارم به قهقهرا میرم???
    شاد باشید

  • Rivekan
    Rivekan | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    باشه بهش می‌گم ?

مطالب پیشنهادی