ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از مدل های ارتقاء یافته مک بوک مجهز به پردازنده های جدید اینتل رونمایی کرد

اپل در جریان مراسم WWDC 2017 که ساعاتی پیش در سن خوزه آمریکا آغاز شد، از مدل های ارتقاء یافته مک بوک رونمایی کرد. مک بوک های جدید اپل همگی به آخرین پردازنده های کمپانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۳

اپل در جریان مراسم WWDC 2017 که ساعاتی پیش در سن خوزه آمریکا آغاز شد، از مدل های ارتقاء یافته مک بوک رونمایی کرد. مک بوک های جدید اپل همگی به آخرین پردازنده های کمپانی اینتل یعنی Kaby Lake مجهز شده اند.

در جریان کنفرانس اعلام شد که مدل 12 اینچی مک بوک به یک SSD سریع تر مجهز می شود، و ضمنا مدل جدیدی از مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار با قیمت ارزان تر 1299 دلار روانه بازار خواهد شد.

همچنین مک بوک ایر هم از ارتقاء و به روز رسانی بی نصیب نمانده و اپل اعلام کرده که در این مدل پردازنده جدیدی از اینتل را برای دستیابی به سرعت بیشتر تعبیه خواهد کرد. اما به غیر از این نمایشگر و طراحی و ... این مدل از مک بوک تغییری به خود نخواهد دید و ضمنا از یو اس بی نوع C بی بهره است. با این اوصاف به نظر می رسد که اپل همچنان به مک بوک ایر به عنوان مدل اقتصادی لپ تاپ هایش می نگرد و بیشتر بر این تلاش است که مشتریان را به خرید مک بوک های پرو تشویق کند.

در مجموع با نگاهی به تغییرات ایجاد شده در سری لپ تاپ های مک بوک می توان به تعهد و اشتیاق اپل به ماندن در گود رقابت بازار لپ تاپ ها پی برد، هر چند که مشکلاتی مثل محدودیت های سخت افزاری در این لپ تاپ ها همچنان به قوت خود پابرجاست.

لپ تاپ های مک بوک ارتقاء یافته از همین امروز در بازار قابل تهیه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی