ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ای در لباس پرچمدار؛ ال جی خانواده موبایل های Q6 را معرفی کرد [بروزرسانی: تیزرهای تبلیغاتی اضافه شد]

ال جی طبق وعده ای که داده بود، امروز از موبایل میان رده جدیدی به نام Q6 رونمایی کرد که یکی از ویژگی برجسته جی 6 را به ارث برده است، یعنی نمایشگر فول ویژن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

ال جی طبق وعده ای که داده بود، امروز از موبایل میان رده جدیدی به نام Q6 رونمایی کرد که یکی از ویژگی برجسته جی 6 را به ارث برده است،

یعنی نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویر 18:9. این دستگاه در سه مدل +Q6a / Q6 / Q6 عرضه می شود که می تواند رضایت خریداران این رده قیمتی را کاملاً جلب نماید.

خانواده Q6 از نظر جنس بدنه و کیفیت ساخت مشابه جی 6 پرچمدار هستند

کمپانی کره ای در موبایل Q6 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی پلاس (+FullHD) استفاده کرده که رزولوشن 1080×2160 پیکسل و تراکم 442ppi را به ارمغان می آورد. این سه دستگاه همانند پرچمدار کنونی ال جی، شیشه ای با لبه های خمیده روی نمایشگر دارند که با انحنای جزئی در فریم اصلی همراه شده. جنس بدنه خانواده Q6 هم از آلومینیوم سری 7000 است.

حال به سراغ سخت افزار اصلی می رویم. قلب تپنده ال جی Q6 را پلتفرم موبایل (چیپست) اسنپدراگون 435 تشکیل می دهد که در نسخه های Q6 پلاس، Q6 و Q6a به ترتیب با 4، 3 و 2 گیگابایت حافظه رَم همراه شده. فضای ذخیره سازی داخلی در این سه مدل هم به ترتیب برابر با 64، 32 و 16 گیگابایت است.

خانواده Q6 ال جی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز استاندارد برخوردارند و دوربین جلویی آنها هم 5 مگاپیکسلی همراه با لنز عریض 100 درجه ای است. این دستگاه از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار شده، اما متأسفانه از حسگر اثر انگشت در آنها خبری نیست. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تغذیه این سخت افزار را بر عهده دارد.

موبایل Q6 از ماه آتی میلادی به بازارهای آسیایی راه می یابد

گفتنیست سه تلفن همراه مورد بحث به صورت پیش فرض با اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کاربری UX 6.0 ال جی به دست خریداران می رسند.. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خانواده Q6 ال جی در دست نیست، اما عرضه آنها از ماه آتی میلادی (آگوست) در بازارهای آسیایی آغاز شده و سپس در اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی ادامه خواهد یافت.

در جدول زیر می توانید مشخصات کامل این سه عضو جدید در سبد محصولات ال جی را با یکدیگر مقایسه نمایید:

 

به روز رسانی:

ال جی امروز ویدیوهای تبلیغاتی رسمی را برای خانواده موبایل های Q6 منتشر کرده که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • high end
    high end | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    آقا مگه به کره و چینه من مشخصاتشو دارم میگم ، اگه به این چیزا بود که خوب اجناس ژاپنی فقط فروش میرفتن چرا ال جی بخری سونی بخر چرا سونی بخری آمریکایی بخر.

  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    این همه گرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی