ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دوباره عنوان برترین بازیگر حوزه موبایل را به دست آورد؛ اپل در جایگاه دوم

سامسونگ طی سه ماهه ای که پشت سر گذاشتیم، موفق شد یکبار دیگر به اصلی ترین بازیگر بازار موبایل های هوشمند تبدیل شود. آخرین آمار موسسه Strategy Analytics نشان می دهد که فروش موبایل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

سامسونگ طی سه ماهه ای که پشت سر گذاشتیم، موفق شد یکبار دیگر به اصلی ترین بازیگر بازار موبایل های هوشمند تبدیل شود. آخرین آمار موسسه Strategy Analytics نشان می دهد که فروش موبایل های هوشمند در سراسر جهان، با رشدی 6 درصدی نسبت به همین بازه در سال پیش مواجه شده و به 360 میلیون واحد رسیده است. سامسونگ نیز با در اختیار داشتن سهمی 22 درصدی از این بازار در سراسر جهان، رتبه نخست را در سه ماهه دوم 2017 به خود اختصاص داده است.

آمار و ارقام موسسه مورد اشاره نشان می دهد سامسونگ در سه ماهه پیشین، 79.5 میلیون اسمارت فون به سراسر جهان عرضه کرده است و از این منظر، رشدی دو درصدی نسبت به 77.6 میلیون اسمارت فون عرضه شده طی سه ماهه دوم سال 2016 به خود دیده است.

بروز مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7، قطعاً تاثیرات منفی خاص خود را روی اعداد و ارقام سامسونگ طی سال گذشته داشته است. گذشته از این مسئله که خود دلیلی مهم برای افزایش واحدهای عرضه شده سامسونگ به حساب می آید، تقاضای فراوان برای خانواده موبایل های گلکسی اس 8 که به پیشی گرفتن از گلکسی اس 7 ادامه می دهند نیز بر این مسئله تاثیرگذار بوده.

Strategy Analytics انتظار دارد که برتری سامسونگ در بازار جهانی اسمارت فون ها به بهبود هرچه بیشتر عملکرد گلکسی نوت 8 منجر شود که طی یکی دو ماه آینده به بازار خواهد آمد. گفتنی است سامسونگ برای رونمایی عرضه این فبلت پرچمدار در تاریخ 23 آگوست (1 شهریورماه) برنامه ریزی کرده. بعد از سامسونگ، اپل با عرضه 41 میلیون واحد طی سه ماهه دوم، در رده دوم قرار دارد و با رشد 1 درصدی نسبت به سال گذشته، 11 درصد از سهم بازار موبایل های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Erfan Baseri
    Erfan Baseri | ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    سامسونگ موبایل هاش واقعا خوبن☺ ولی دیجیاتو دیگه یبارش کرده?

  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    other=sony. lg. htcفن ها کجاااان؟؟؟؟

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    من کارم خرید و فروش دستی و بدون ک موبایل هاست هر نوع گوشیه که باشه ، تهران سه راه آدران ، تشریف بیارید در خدمتتون هستم ، با هر نوع گوشی که فکرشو کنید کار کردم ، با قاطعیت میگم تنها گوشی که پول تبلیغاتشو میخوره سامسونگه ، گوشی های سامسونگ اکثرا از لحاظ باتری ضعیف ، صفحه نمایش های سوپر امولاد که رنگ سفید رو کرمی نشون میده ، خط های صورتی سریه اج ، لطفاً با برند های دیگه کار کنید بعد بگید فقط و فقط سامسونگ ، طرف گوشی ۲۰۰ هزار تومنی هواوی رو با سامسونگ اس ۷ مقایسه میکنه ، طرف سونی ایکسپریا یو رو با سامسونگ آ۵ مقایسه میکنه و در نهایت به این نتیجه میرسه سامسونگ عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی