ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالاً دو نسخه از V30 را برای معرفی آماده کرده است

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی 9 شهریور طی مراسمی به صورت رسمی از پرچمدار V30 خود رونمایی خواهد کرد؛ اما بر اساس گزارشات جدید، شرکت کره ای احتمالاً در همان روز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، ال جی 9 شهریور طی مراسمی به صورت رسمی از پرچمدار V30 خود رونمایی خواهد کرد؛ اما بر اساس گزارشات جدید، شرکت کره ای احتمالاً در همان روز نسخه دیگری تحت عنوان «V30 Plus» را نیز برای معرفی در نظر گرفته است.

مدل پلاس از نظر ابعاد و طراحی تفاوتی با نسخه اصلی ندارد

طبق اخباری که از منابع آگاه منتشر شده، مدل پلاس از نظر ابعاد و طراحی تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و احتمالاً به حافظه بیشتر، سیستم صوتی پیشرفته تر، رنگ های متنوع و قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده است. البته ال جی پیش از این نیز از رویکرد مشابهی برای مدل G6 استفاده کرده و با معرفی G6 Plus، حافظه بیشتر و شارژ بی سیم را به پرچمدار خود آورده بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات فنی چندانی از V30 Plus در دست نیست اما بنا بر گزارشات، هر دو مدل از نمایشگر، چیپست، رم، باتری و دوربین مشابهی بهره برده و از گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب پشتیبانی می کنند.

گفتنی است بر اساس اخبار موجود، مدل اصلی V30 با قیمت 700 دلار روانه بازار خواهد شد که ال جی برای نسخه پلاس، 875 دلار از مشتریان طلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    ای کاش پرچمدار یکی بود مشخصاتش

مطالب پیشنهادی