ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت هیبریدی لنوو Miix 520
تکنولوژی

لنوو و معرفی رقیبی تازه برای تبلت سرفس با پردازنده نسل هشتمی اینتل

کمپانی لنوو امسال تلاش کرده تا حریفی بسیار قدرتمندتر از گذشته را به رقابت با تبلت هیبریدی مایکروسافت بفرستد. بر این اساس تبلت هیبریدی «Miix 520» لنوو به جای پردازنده های ضعیف سری M، حالا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

کمپانی لنوو امسال تلاش کرده تا حریفی بسیار قدرتمندتر از گذشته را به رقابت با تبلت هیبریدی مایکروسافت بفرستد. بر این اساس تبلت هیبریدی «Miix 520» لنوو به جای پردازنده های ضعیف سری M، حالا مجهز به نسل هشتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل شده است.

این پردازنده در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پر سرعت SSD سبب می شود تا قدرت پردازشی این محصول حتی از سرفس پروی جدید اهالی ردموند نیز فراتر رود. در کنار این مشخصات می توان به نمایشگر ۱۲.۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰، درگاه USB-C و پشتیبانی از قلم فعال لنوو به همراه دوربین سه بعدی برای تصویربرداری اشاره کرد.

نکته جالب اینجاست که در کنار مدل استاندارد، تبلت Miix 520 امسال یک نسخه با قابلیت نصب سیمکارت و اتصال به شبکه LTE نیز خواهد داشت.

جز موارد بالا، محصول تازه لنوو شباهت زیادی با سرفس مایکروسافت دارد. از جمله کیبورد جدا شونده و پایه نگهدارنده پشتی چند حالته. البته لولا های این پایه از نوع «بند ساعتی» است که پیش از این شاهد استفاده از آن در لپ تاپ های سری یوگای این شرکت بودیم. میکروفن تعبیه شده در این گجت نیز تا فاصله ۴ متری به خوبی می تواند فرامین صوتی شما را به دستیار صوتی کورتانا برساند.

در شرایطی که مشخصات ظاهری Miix 520 با محصول سال گذشته تفاوت خاصی ندارد، امسال می توان این محصول را در دو رنگ تیره و روشن سفارش داد.

قیمت پایه این تبلت هیبریدی ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و امکان خرید آن از اوایل آبان ماه فراهم می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ja he
    ja he | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    توصیه اکید من این است که کلا اینجور لپ تاپ یا تب لت ها را نخرید . دلیل من هم این است که شما قادر به ارتقا رم و هارد نخواهید بود . خرابی یک قطعه یا شکستن به منزله خرابی کل لپ تاپ است . اکیده توصیه می کنم یک لپ تاپ قابل ارتقا با پردازنده قوی بخرید چون بعدا هم می شود رم و هارد را ارتقا بدهید .

  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    کاش وزنش رو هم مینوشتد
    اگه سبک باشه گزینه جالبی میشه

مطالب پیشنهادی