ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت استفاده از موس و کیبورد به زودی به ایکس باکس وان می آید

مدتی زیادی از اعلام خبر پشتیبانی کنسول ایکس باکس وان از موس و کیبورد می گذرد. حال مدیر بخش ایکس باکس، آقای مایک ایبارا، باز هم خبر اضافه شدن این قابلیت در آینده نزدیک را داده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

مدتی زیادی از اعلام خبر پشتیبانی کنسول ایکس باکس وان از موس و کیبورد می گذرد. حال مدیر بخش ایکس باکس، آقای مایک ایبارا، باز هم خبر اضافه شدن این قابلیت در آینده نزدیک را داده است.

او اعلام کرده که از نگرانی کاربران در رابطه با استفاده از موس و کیبورد آگاه بوده و این قابلیت، به طور قطعی به کنسول مایکروسافت خواهد آمد. ایبارا در این رابطه می گوید: «ما باید در رابطه چگونگی استفاده از این قابلیت بسیار هشیار باشیم. استفاده از این امکانات به طور کامل به سازندگان بازی ها بستگی خواهد داشت.»

مایک ایبارا می گوید که بسیاری به وسیله توییتر، به او اطلاع داده اند که استفاده از موس و کیبورد، عدالت در رقابت در بازی ها را از بین خواهد برد و او به این به این دسته از افراد، حق می دهد.

به عقیده او، اضافه شدن موس و کیبورد به بازی ها این امکان را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد که با توجه به راحتی کاربر در استفاده از موس و کیبورد یا کنترلر، اقدام به انتخاب یکی از آن ها کند.

مایکروسافت پیش از این و با استفاده قابلیت کراس پلی Gears of War 4، رقابت میان کاربران نسخه پی سی و ایکس باکس در این بازی را تست کرده بود. البته لازم به ذکر است که کاربران ایکس باکس وان این بازی، حق انتخاب بازی یا عدم رقابت مشترک با کاربران نسخه پی سی را داشتند.

به نظر می رسد که به زودی بازی های ایکس باکس وان، از این قابلیت بهره مند خواهند شد. البته هنوز تاریخ مشخصی برای این بروزرسانی مشخص نشده است. آیا شما علاقه ای به استفاده از موس و کیبورد در ایکس باکس وان دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    چه شود. فکر کن بازیهای اول شخص رو با موس و کیبورد بشه بازی کرد

  • mohpf1996
    mohpf1996 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    فروش کمش رو داره اینطوری جبران میکنه ? فقط Ps4 تو کنسول و صدالبته هیچی pc نمیشه :)

  • H A M E D
    H A M E D | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    فکر کن Age of Empires 4 بیاد واسه ایکس باکس با موس و کیبورد ?

مطالب پیشنهادی