ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمایت تمام قد مایکروسافت از «رویا پردازان»؛ هزینه های حقوقی را تقبل می کنیم

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مدتی است که شایعه شده دونالد ترامپ قصد دارد قانون موسوم به DACA که به گروهی از مهاجران غیرقانونی آمریکا اجازه کار و اقامت در این کشور را می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مدتی است که شایعه شده دونالد ترامپ قصد دارد قانون موسوم به DACA که به گروهی از مهاجران غیرقانونی آمریکا اجازه کار و اقامت در این کشور را می دهد، لغو نماید.

البته همزمان با داغ شدن این شایعه جمعی از مدیران حوزه تکنولوژی در نامه ای سرگشاده از ترامپ خواستند تا مانع از اجرای این قانون شود و به تدریج نیز هریک از چهره های سرشناس این عرصه به صورت جداگانه به این خبر واکنش نشان دادند.

حالا مایکروسافت نیز اعلام نموده که کلیه هزینه های حقوقی آن دسته از کارکنانش که تحت تاثیر لغو این قانون قرار می گیرند و اصطلاحا دیپورت می شوند را پرداخت خواهد نمود.

برد اشمیت رئیس هیئت مدیره این کمپانی ضمن اشاره به این موضوع، تصمیم ترامپ برای لغو قانون داکا و در نهایت ملغی کردن مجوز زندگی و کار رویاپردازان آمریکا (آن دسته از مهاجران غیرقانونی که در زمان ورودشان به خاک آمریکا ۱۶ سال داشته اند و طبق این قانون اجازه زندگی و کار در این کشور به آنها داده شده است) را محکوم نمود و این اقدام را «گام بزرگ آمریکا به سمت گذشته» خواند.

اشمیت در صحبت هایش اعلام نمود که هم اکنون ۳۹ تن از کارکنان مایکروسافت را رویاپردازان تشکیل می دهند و اگر قرار باشد که این افراد در دادگاهی حاضر شوند مایکروسافت جانب آنها را خواهد گرفت. این حمایت نیز شامل پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی، دفاعیه و یافتن راه های مناسب برای ورود کردن به ماجرا می شود.

مایکروسافت همچنین اعلام داشته که با دیگر شرکت ها و کسب و کارها وارد همکاری می شود تا از حقوق قانونی این افراد دفاع کند. گفتنی است اشمیت از کنگره خواسته تا ظرف شش ماهآینده (یعنی قبل از ملغی شدن داکا) قانونی را به جای داکا به تصویب برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MR.SRT
    MR.SRT | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    بیل گیتس هم خودشو مسخره کرده ها (با احترام!)
    میخواد نشون بده دنبال سیاست و قدرت نیست کاندید نمیشه
    ثروتش حتی از بعضی کشوها هم بیشتره تبلیغاتم نکنه همه بهش رای میدن

    اینقدر که دنبال صلح و کمکه یعنی رییس
    جمهور آمریکا بشه نمیتونه چند برابر بیشتر به دنیا کمک کنه؟
    حتما باید افرادی مثل ترامپ سرکار بیان؟

    امیدوارم حداقل شایعات نامزدی درمورد زاکربرگ درست باشه!

    • agha
      agha | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

      درست نیست رد کرد

مطالب پیشنهادی