ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه ویندوز 10 اسکایپ با حذف بعضی ویژگی ها آپدیت شد

نزدیک به چند ماه پیش کمپانی مایکروسافت از بازطراحی اپلیکیشن پیام رسان خود پرده برداشت و با وجود اینکه نسخه های اندروید و آیفون میزبان تغییرات این برنامه بودند اما ردموندی ها تصمیم گرفتند تا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

نزدیک به چند ماه پیش کمپانی مایکروسافت از بازطراحی اپلیکیشن پیام رسان خود پرده برداشت و با وجود اینکه نسخه های اندروید و آیفون میزبان تغییرات این برنامه بودند اما ردموندی ها تصمیم گرفتند تا برای ورژن ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل دست نگه دارند.

حالا به تازگی آپدیتی برای نسخه ویندوز 10 انتشار یافته که شاید همچنان شباهت زیادی به طراحی جدید اسکایپ نداشته باشد و به نوعی بین اسکایپ جدید و قدیم قرار بگیرد، ولی ویژگی های جدیدی به این برنامه می افزاید. در این بروزرسانی اموجی های بیشتری به برنامه اضافه شده و همچنین قابلیت لغو کردن گفت و گوها را دارید.

مایکروسافت پیشتر گفته بود که تغییرات جدید اسکایپ اواخر امسال به ویندوز 10 و مک می آیند

پیش از این تنها می توانستید پیام ها را پاک کرده یا اسکایپ طرف مقابل را مخفی کنید. جدا از این ویژگی ها، صفحه خوش آمد گویی [صفحه ای که پیش از رفتن به چت برنامه می بینید] تغییر کرده و همچنین بعضی باگ ها برطرف شده اند. البته تغییرات تنها محدود به اضافه کردن ویژگی های جدید نبوده و تعدادی از قابلیت های پیشین حذف گشته اند.

این آپدیت شماره نسخه ویندوز 10 را از 11.19.856.0 به 12.4.676.0 ارتقا می دهد.

در نسخه جدید دیگر نمی توانید گفت و گوها را پنهان نموده یا گروه ها را به بخش علاقه مندی هایتان اضافه کنید. این ورژن فعلا در مرحله پیش نمایش قرار داشته و بنابراین تنها بعضی کاربران می توانند از آن استفاده کنند. بد نیست بدانید استارت تغییرات جدید اسکایپ ابتدا با ورژن اندروید آغاز شد.

مایکروسافت تصمیم گرفت تا با طراحی دوباره اسکایپ که بی شباهت به اسنپ چت نیست، برنامه اش را از یک اپ تماس ویدیویی به اپلیکیشنی عمومی با محوریت گفت و گو تبدیل کند که با توجه به وجود قابلیت تماس ویدیویی در سرویس های پیام رسان مختلف، سیاست جدید آن ها در قبال اسکایپ اشتباه به نظر می رسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    اسکایپ دست مایکروسافت تباه شد

مطالب پیشنهادی