ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مارک زاکربرگ می گوید به دنبال ریاست جمهوری آمریکا نیست

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی چند وقت اخیر دست به حرکاتی زده که سبب شده برخی گمان ببرند وی می خواهد در آینده نزدیک، وارد رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده بشود. وی اخیراً به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی چند وقت اخیر دست به حرکاتی زده که سبب شده برخی گمان ببرند وی می خواهد در آینده نزدیک، وارد رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده بشود. وی اخیراً به صحبت درباره این شایعات پرداخته و می گوید اگرچه فعالیت هایش در مقابل انظار عموم ممکن است سیاسی به نظر برسد، اما وی چنین دیدگاه و هدفی ندارد.

مدیرعامل فیسبوک ماموریت خود را تبدیل کردن جهان به جایی بهتر می داند و می گوید سفرهایش به ایالات مختلف آمریکا صرفاً برای بهبود وضعیت خود و فیسبوک نبوده و می خواهد به مردم آمریکا چهره واقعی فیسبوک را نشان داده و از وضعیت زندگی آنها با خبر شود.

زاکربرگ برای مدت های طولانی رویکردی سیاسی نسبت به تشکیلات و قوانینی که برابری و عدالت را برای مردم عادی به ارمغان می آورند داشته است و به ارزش هایی باور دارد که طی چند ماهی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، به سختی دنبال شده اند. زاکربرگ همچنین به مقابله با نژادپرستی از طریق پلتفرم کمپانی خود شهرت دارد و به فعالیت هایی نظیر جمع آوری پول برای کمپین مقابله با ممنوعیت برنامه Deferred Action for Childhood Arrivals می پردازد.

اگرچه با توجه به این فعالیت ها، طبیعی به نظر می رسد که مردم تصور کنند وی به دنبال ریاست جمهوری است، زاکربرگ می گوید چنین هدفی ندارد. اگر به صورت تئوری، مدیرعامل فیسبوک وارد رقابت انتخاباتی برای ریاست جمهوری شود، به گفته تحلیلگران به منابع کافی برای رقابت با دونالد ترامپ در سال 2020 میلادی دسترسی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    ریاست جمهوری واسه ی افراد معروف در زمینه های دیگه حالت سرگرمی و تجربه داره در صورتی که کسی که دلسوز کشورشه اول تحصیلات و سواد کافیش رو بدست میاره

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    خودش ریس ۲میلیارد نفره می تونه تمام دنیا تاثیر بذاره

  • MasoudZ
    MasoudZ | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    نبایدم دنبال ریاست جمهوری باشه,مگه دلیل میشه که یه برنامه ساز موفق بتونه یه کشور به اون بزرگی رو اداره کنه؟!

  • tanaz.f
    tanaz.f | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    خب طبیعیه
    مسئولیت بزرگیه، هر کسم قبولش میکنه باید توانایی های لازم رو داشته باشه
    هر کسی هم نمیتونه قبولش کنه دیگه ??
    ???

مطالب پیشنهادی