ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیولِت پاکارد تا انتهای سال جاری میلادی 5000 نفر را اخراج خواهد کرد

حدود یک سال پیش شرکت اچ پی اعلام کرد که قصد دارد، در 3 سال آینده بین 3 تا 4 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج نماید و به تازگی مشخص شده که هیولِت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

حدود یک سال پیش شرکت اچ پی اعلام کرد که قصد دارد، در 3 سال آینده بین 3 تا 4 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج نماید و به تازگی مشخص شده که هیولِت پاکارد یکی از زیر مجموعه های این شرکت، به منظور تعدیل نیرو، 10 درصد از کارمندان خود (معادل حدود 5 هزار نفر) را تا انتهای سال جاری میلادی اخراج خواهد کرد.

این خبر توسط خبرگزاری بلومبرگ اعلام شده و شرکت هیولِت پاکارد هنوز در مورد آن اظهار نظری نکرده است.

«مگ وایتمن» (Meg Whitman) مدیر عامل HP، در چند ماه اخیر تغییرات فراوانی جهت ساده تر کردن ساختار این شرکت ایجاد کرد که از آن جمله می توان به فروش بخشی از کسب و کارهای مرتبط با چین اشاره کرد.

لازم است اشاره کنیم که کسب و کار این شرکت به عنوان زیر مجموعه ای از HP، شامل امنیت سایبری، شبکه های بی سیم سازمانی، خدمات ذخیره سازی ابری، سرورها و ... می شود.

گزارش سه ماهه دوم سال جاری میلادی HP حکایت از سود فراتر از انتظار آن داشت. از سوی دیگر سهام هیولِت پاکارد در سال گذشته میلادی رشد 2.5 درصدی ارزش را تجربه کرد؛ لذا به نظر می رسد خبر تعدیل نیرو تاثیر منفی چندانی بر ارزش سهام این شرکت نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی