ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار جانبی جدید لاجیتک برای SmartDock مدیریت کابل ها را آسان تر می کند

شرکت لاجیتک سال گذشته و در کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از دستگاهی تحت عنوان «SmartDock» رونمایی کرد که قرار بود نحوه برگزاری جلسات کاری از طریق پلتفرم تجاری اسکایپ را دگرگون کند. اما پس از گذشت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۰

شرکت لاجیتک سال گذشته و در کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از دستگاهی تحت عنوان «SmartDock» رونمایی کرد که قرار بود نحوه برگزاری جلسات کاری از طریق پلتفرم تجاری اسکایپ را دگرگون کند.

اما پس از گذشت مدتی از استفاده توسط کاربران، گزارشاتی مبنی بر جدا شدن کابل ها و دست و پا گیر بودن آنها به دستک لاجیتک رسید که باعث شد این کمپانی، به فکر ارائه راه حلی برای مدیریت کابل ها بیافتد.

ابزار جدید تنها یک کابل HDMI و یک کابل شبکه Cat 6 را به بیرون هدایت می‌کند

حال لاجیتک در کنفرانس Ignite 2017 از ابزار جانبی جدیدی برای SmartDock رونمایی کرده که مدیریت کابل ها را آسان تر خواهد کرد. البته ابزار مورد بحث هنوز اسم مشخصی نداشته و با ساماندهی سیم های مورد استفاده، تنها یک کابل HDMI و یک کابل شبکه Cat 6 را به بیرون هدایت می کند.

لازم به ذکر است که لاجیتک ابزار دیگری نیز معرفی کرده که به پشت نمایشگر متصل شده و سیم های متصل به آن را به صورت منظم تری جمع آوری می کند.

البته ارائه ابزارهای جانبی تنها به روزرسانی کمپانی برای SmartDock نبوده و محصول لاجیتک حالا به صورت باندل به همراه سرفس پرو جدید مایکروسافت به دست مشتریان می رسد.

همچنین پشتیبانی از دوربین کنفرانس «Meetup» لاجیتک (به عنوان نخستین محصول با امکان استفاده از دستیار مجازی کورتانا) نیز که در فصل بهار معرفی شده بود، حالا برای اسمارت داک ممکن شده است.

گفتنی است SmartDock در زمینه نرم افزاری نیز مورد ارتقا قرار گرفته و در کنار به روزرسانی مایکروسافت برای اپلیکیشن «Skype Rooms» و پشتیبانی همزمان از دو نمایشگر، پوسته های جدیدی برای رابط کاربری دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی