ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از شنیدن نویز در زمان برقراری تماس خبر می دهند [به روزرسانی شد]

همان طور که احتمالاً می دانید، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اخیراً در بازارهای جهانی عرضه شده اند و حالا پس از گذشت چند روز، برخی از خریداران موبایل های جدید اپل در آمریکا، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۰

همان طور که احتمالاً می دانید، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اخیراً در بازارهای جهانی عرضه شده اند و حالا پس از گذشت چند روز، برخی از خریداران موبایل های جدید اپل در آمریکا، اروپا و استرالیا از وجود نویز اضافه در زمان برقراری تماس با دیگران خبر می دهند.

بر اساس گزارش کاربران، نویز مورد بحث تنها از اسپیکر کوچک جلوی دستگاه (Earpiece) شنیده می شود و در صورت استفاده از هندزفری یا اسپیکر اصلی خبری از آن نیست. همچنین تماس های برقرار شده از طریق اپلیکیشن «FaceTime» نیز مشکل مشابهی دارند که نشان می دهد نویز موجود به دلیل اختلالات و ناهماهنگی ها با شبکه های مخابراتی پدید نیامده است.

بنا بر اطلاعات موجود، مشکل مورد اشاره تنها در برخی موارد رخ می دهد و فقط کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نویز مربوطه را می شنوند، و مخاطب دیگر در آن سوی خط سر و صدای اضافه دریافت نخواهد کرد.

تغییر خروجی صدا موقتاً مشکل نویز را رفع می کند

لازم به ذکر است که در صورت تغییر حالت تماس از Earpiece به اسپیکر اصلی و بازگشت به حالت قبل، مشکل نویز تا پایان تماس حل می شود که نشان دهنده وجود یک مشکل نرم افزاری است. همچنین مسئله موجود در زمان برقراری تماس از طریق شبکه 4G (VoLTE)، وای فای، خاموش یا روشن بودن قابلیت «noise cancelling»، تماس از طریق اینترنت (VoIP) و در شبکه اپراتورهای مختلف نیز وجود خواهد داشت.

گفتنی است اپل از موضوع آگاه بوده و در حال کار بر روی رفع ایراد موجود است. البته کمپانی از کاربران خواسته پس از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در iCloud، تلفن خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند که این راه حل نیز در برخی موارد پاسخگو نبوده، و حتی بعضی از مشتریانی که موفق به تعویض دستگاه با یک نمونه جدید شده بودند نیز همچنان از وجود مشکل نویز شکایت داشته اند.

 

به روزرسانی:

شرکت اپل در یک بیانیه رسمی وجود مشکل نویز در زمان برقراری تماس از طریق آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را تأیید کرده و اعلام نموده در حال کار بر روی یک آپدیت نرم افزاری برای رفع مشکل است. سخنگوی اپل در این باره گفت:

از ایرادی که گروه کوچکی از مشتریان را تحت تأثیر قرار داده آگاه هستیم. تیم ما در حال توسعه راه حلی است که در قالب یک به روزرسانی نرم افزاری منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • aez1982
    aez1982 | ۶ مهر ۱۳۹۶

    تجربه من نشون داده که همیشه برای خرید آیفون جدید باید چند ماه صبر کرد که هم قیمتش منطقی بشه هم مشکلات اولیه تولید برطرف بشن

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۴ مهر ۱۳۹۶

    @Mr.mohammad مرسی داداش ممنون ??

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۴ مهر ۱۳۹۶

    هر گوشی ای خارج از مبحث برند تو هفته های اول مشکلات داره خریدش اشتباهه...زوزه 7 و دوربین پیکسل یا ال سی دی گلکسی 8

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۴ مهر ۱۳۹۶

    123456
    برو ...بده بخر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی