ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر در تاریخ ۱۰ آبان از تلفن هوشمند خود رونمایی می کند

ریزر شرکتی است که پی سی گیمرها با آن آشنا هستند. ماوس، کیبورد، هدست و حتی لپ تاپ های گیمینگ این شرکت با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند و طرفداران بسیاری هم دارند. حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

ریزر شرکتی است که پی سی گیمرها با آن آشنا هستند. ماوس، کیبورد، هدست و حتی لپ تاپ های گیمینگ این شرکت با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند و طرفداران بسیاری هم دارند. حالا اما این شرکت قصد دارد وارد بازاری نو شود: تلفن های هوشمند.

ماه ها پیش ریزر با خرید شرکت Nextbit به این موضوع قوت بخشید و چند هفته قبل نیز این خبر به صورت رسمی تایید شد. حساب کاربری توییتر این شرکت شب گذشته توییتی منتشر کرد که خبر از معرفی موبایل در تاریخ ۱۰ آبان ماه دارد.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این موبایل در دسترس هیچکس نیست و نمی دانیم چه قابلیت هایی آن را قرار است متمایز کند اما به طور قطع می دانیم که این محصول با محوریت گیمرها ساخته می شود؛ یعنی کیفیت نمایشگر و صدای بالایی دارد، پردازنده قدرتمندی دارد و می تواند بازی های موبایل را در بهترین حالت نمایش دهد. به خصوص که در تیزر منتشر شده (تصویر آن را بالاتر می بینید)، روی سه واژه «ببین»، «بازی کن» و «گوش کن» تمرکز شده.

شایعات پیشین از این مسئله خبر می داد که تلفن ریزر قرار است گیمرهای حرفه ای را هدف قرار دهد در حالی که نمی دانیم گیمرهای حرفه ای دقیقا چه نیازی دارند که موبایل های فعلی برآورده نمی کنند.

به هر حال، موبایل ریزر هر چه که نام داشته باشد و هر قابلیتی که درون خود قرار داده باشد، در روز ۱۰ آبان ماه معرفی می شود و احتمالا تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    یه حسی میگه گوشی توپیه
    کاش فقط طراحیو فدا نکرده باشه

مطالب پیشنهادی