ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکنندگی شیشه بدنه، مهم ترین دردسر صاحبان آیفون 10

همان طور که می دانید همواره در روز عرضه یک آیفون جدید، صف های طولانی و چند صد نفره ای در مقابل فروشگاه های عرضه کننده تشکیل می شود که مشتریان در این صف ها ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

همان طور که می دانید همواره در روز عرضه یک آیفون جدید، صف های طولانی و چند صد نفره ای در مقابل فروشگاه های عرضه کننده تشکیل می شود که مشتریان در این صف ها بی صبرانه منتظر دریافت موبایل مورد علاقه خود می مانند.

اما چه اتفاقی می افتد اگر تلفن هوشمندی که با پول های پس انداز شده خریده می شود، روی موزاییک پیاده رو بیافتد؟ اتفاقی که سه سال پیش برای آیفون 6 یک جوان استرالیایی و درست پس از خروج از فروشگاه اپل در روز عرضه محصول رخ داد.

به خریداران آیفون 10 توصیه می شود برای آن حتماً یک کاور محافظ نیز تهیه کنند

حالا جدیدترین موبایل اپل یعنی آیفون 10 به بازار عرضه شده که با قیمت 1000 دلاری خود، در حالت عادی (و بدون هزینه های ناشی از واسطه گری) نیز محصول لوکس و گرانقیمتی محسوب می شود. اما مسئله اینجاست که آیفون جدید اپل علاوه بر نمایشگر، در پنل پشتی هم از شیشه استفاده کرده که بر اساس گزارشات موجود و بر خلاف ادعای کمپانی، بسیار شکننده است.

با توجه به تصاویر و ویدیوهایی که در چند روز اخیر منتشر شده، به نظر می رسد شکنندگی پنل های شیشه ای آیفون 10 مهم ترین دردسر صاحبان این محصول باشد و به کسانی که تصمیم دارند گران ترین تلفن هوشمند اپل را خریداری کنند، توصیه می شود اندکی بیشتر هزینه کرده و یک کاور محافظ نیز تهیه نمایند.

آیفون 10 موبایل زیبایی بوده و از طراحی خوبی برخوردار است؛ اما با وجود بهره گیری از «مقاوم ترین شیشه ای که تا کنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده» (اظهارات اپل) نمی توان گفت در مقابل زمین خوردن کاملاً مقاوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    ببین مشکلات اقتصادی جوونای مملکت رو چجور داره عقده ای بار میاره.
    کامنتهای زیر نمونه اینجور مشکلات بنیادی مملکت ماست ?

  • Henrietta Fernando
    Henrietta Fernando | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    سلام
    این برای اطلاع عموم مردم است که خانم هنریتا فرناندو، وام دهندگان وام اختصاصی معتبر، فرصتی مالی برای همه کسانی که نیازمند کمک مالی هستند، ایجاد کرده است. آیا به وام نیاز دارید؟ آیا برای حل مشکل اضطراری نیاز به پول فوری دارید؟ یا برای قرض گرفتن یا تأمین مالی پروژه خود به وام نیاز دارید؟ آیا بانک ها و سایر موسسات مالی شما را رد کرده اند؟ به هیچ وجه نگاه نکنید زیرا ما برای تمام مشکلات مالی خود اینجا هستیم. ما بدون توجه به ملیت مشتری یا تاریخ اعتبار، وام های سریع و قابل اعتماد را با نرخ بهره 2 درصد برای افراد، شرکت ها و جوامع ارائه می دهیم. شرایط و ضوابط ما روشن و قابل فهم است.
    بدون اعتبار چک مورد نیاز، 100٪ تضمین شده است.

    به ما ایمیل بزنید (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    توییتر و زیر پست های تیم کوک همین الآنش پر شده!

  • hossein
    hossein | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    والا الان روی هواویشم همه گارد میندازن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی