ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ یک کروم بوک هیبریدی با دوربین 13 مگاپیکسلی توسعه داده است

سامسونگ سال گذشته از نخستین کروم بوک های خود با پسوند Pro و Plus رونمایی کرد و حالا خبرهایی از احتمال معرفی یک کروم بوک جدید منتشر شده است. به گزارش سایت «Chrome Unboxed» که به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۳

سامسونگ سال گذشته از نخستین کروم بوک های خود با پسوند Pro و Plus رونمایی کرد و حالا خبرهایی از احتمال معرفی یک کروم بوک جدید منتشر شده است.

به گزارش سایت «Chrome Unboxed» که به صورت ویژه به خبرهای مربوط به سیستم عامل کروم می پردازد، سامسونگ کروم بوکی هیبریدی را تولید کرده که با کد «Nautlius» از آن یاد می شود.

این کروم بوک ظاهرا همانند مدل ویندوزی به چیپست نسل هفتم اینتل و سنسور 13 مگاپیکسلی Sony IMX258 موجود در موبایل پرچمدار ال جی G6 مجهز شده است.

از آنجایی که اغلب کروم بوک ها در بهترین حالت از سنسور با رزولوشن 720 برخوردارند، استفاده از چنین دوربینی می تواند خبر خوبی برای طرفداران این گجت ها باشد.کروم بوک سامسونگاطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده اما با توجه به برخوردار بودن مدل های قبلی از نمایشگر 12.3 اینچی و طراحی هیبردی مدل فعلی، تعبیه نمایشگری با سایز مشابه در Nautilus چندان دور از انتظار نیست.

سوال دیگری که در این باره مطرح است به زمان معرفی مربوط می شود. از آنجا که این کمپانی سال گذشته در نمایشگاه CES دی ماه کروم بوک های خود را معرفی کرد ممکن است امسال نیز در همین رویداد از آنها رونمایی کند.

مبحث دیگر نیز به قیمت برمی گردد و با توجه به اینکه این دستگاه از چیپست نسل هفتم بهره می برد نمی توان آن را محصولی میان رده به حساب آورد.

از طرف دیگر مدل های قبلی که از چیپست اینتل Core M3 بهره می بردند قیمتی حدود 450 تا 500 دلار داشتند، بنابرین باید انتظار قیمتی بالاتر از این میزان را داشته باشیم.

به هر حال اگر به دنبال محصولی می گردید که همزمان از نرم افزار گوگل و سخت افزاری قدرتمند برخوردار بوده و در عین حال ظاهری شبیه به سرفس داشته باشد، به نظر می رسد که Nautlius تنها گزینه در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    در مقابل ایپد پرو و سرفس های مایکروسافت ارزش خرید نخواهد داشت! واقعا گوگل اکوسیستم توانایی نداره

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    اووووووو واااااااا چه کار بزرگی ، دنیا فتح شدش اوف

مطالب پیشنهادی