ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی آنر 7A
تکنولوژی

نگاهی به امکانات موبایل آنر 7A هواوی در آستانه عرضه جهانی

هواوی در اسفند ماه سال 96 از موبایل اقتصادی آنر 7C رونمایی کرد و چندی پس از آن نیز نسخه ارزان قمیت تر آنر 7A را معرفی کرد. اکنون در آستانه عرضه جهانی قصد داریم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

هواوی در اسفند ماه سال 96 از موبایل اقتصادی آنر 7C رونمایی کرد و چندی پس از آن نیز نسخه ارزان قمیت تر آنر 7A را معرفی کرد. اکنون در آستانه عرضه جهانی قصد داریم نگاهی به مشخصات این موبایل داشته باشیم.

هواوی آنر 7A

آنر 7A شباهت بسیاری با آنر View 10 دارد، ولی مشخصات سخت افزاری این دو تفاوت عمده ای با هم دارد. آنر 7A از نمایشگر کشیده 18 به 9 با اندازه 5.7 اینچ بهره می برد که رزولوشنی 720 در 1440 پیکسلی را ارائه می دهد.

چیپست در نظر گرفته شده برای موبایل مورد بحث اسنپدراگون 430 و رم آن 2 یا 3 گیگابایت است. آنر 7A از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد (البته برخی منابع اشاره به عرضه مدل دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی در برخی از کشورها کرده اند).

یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن قرار گرفته. دوربین اصلی آن نیز دوگانه بوده و دارای حسگرهایی با رزولوشن های 13 و 2 مگاپیکسلی است. حسگر دوم دوربین اصلی به منظور قابلیت های ویژه عکاسی از جمله افکت بوکه (محو کردن پس زمینه یا پیش زمینه سوژه تصویر) کاربرد دارد.

هواوی آنر 7A

دوربین اصلی که از حسگر 13 مگاپیکسلی بهره می برد قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080p را دارد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی است که یک فلاش برای آن در نظر گرفته شده. این دوربین همچنین می تواند برای آنلاک موبایل از طریق تشخیص چهره کاربر به کار رود.

آنر 7A از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و خوشبختانه هواوی یک درگاه جداگانه میکرو اس دی برای افزایش حافظه جانبی تا 256 گیگابایت در نظر گرفته. همچنین کمپانی چینی تعبیه درگاه 3.5 میلی متری هدفون را فراموش نکرده و در عین حال موبایل اقتصادی خود را به رادیوی FM مجهز کرده؛ دو موردی که این روزها در بسیاری از موبایل های جدید جای خالیشان احساس می شود.

هواوی آنر 7A

آنر 7A بدنه ای فلزی دارد و در رنگ های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار می شود و باتری در نظر گرفته شده برای آن ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. وزن موبایل یاد شده 150 گرم است و با اندروید 8 و نسخه 8.0 رابط کاربری اختصاصی هواوی (EMUI) عرضه می گردد.

آنر 7A با قیمت 130 دلار برای نسخه بهره مند از 2 گیگابایت رم و 160 دلار برای مدل دارای 3 گیگابایت رم در چین به فروش می رسد. البته بر اساس گزارش ها برای بریتانیا قیمتی 139 پوندی (معادل 200 دلار) در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی