ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گل یا پوچ بدون پوچ ۲ [رپورتاژ آگهی]

بزرگترین جشنواره سفارش غذا با عنوان گل یا پوچ بدون پوچ 2، از تاریخ 8 اسفند ماه شروع شد و به مدت 10 روز توسط سامانه زودفود (اولین سامانه سفارش اینترنتی غذا در ایران) برگزار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بزرگترین جشنواره سفارش غذا با عنوان گل یا پوچ بدون پوچ 2، از تاریخ 8 اسفند ماه شروع شد و به مدت 10 روز توسط سامانه زودفود (اولین سامانه سفارش اینترنتی غذا در ایران) برگزار می شود.

در جشنواره گل یا پوچ زودفود جوایزی همچون یک دستگاه خودروی 206 تیپ دو (با حمایت جیرینگ)، 10 آیفون 6s (با حمایت جیرینگ)، 5 کنسول بازی ps4، پنج کنسول بازی xbox1 و 10 ساعت هوشمند اپل و سامسونگ gear s2 و 2 تور پر هیجان رفتینگ در زاینده رود به همراه صدها جایزه دیگر در نظر گرفته شده است. این جوایز بدون برگزاری قرعه کشی اهدا می شوند و مراجعه کنندگان به وب سایت خود می توانند جوایز خود را انتخاب نمایند. اما چگونه؟

چگونه شرکت کنیم و جایزه ببریم؟

برای اینکه شانس برنده شدن هدایای فوق را داشته باشید کار بسیار راحتی در پیش دارید. کافی است که یک سفارش غذا از هریک از 1300 رستوران عضو زودفود در تهران، مشهد، اصفهان، کرج، اهواز، پردیس و شهریار ثبت کنید تا بعد از ثبت سفارش کد انتخاب جایزه برای شما ارسال شود. سپس شما می توانید هر یک از 5000 خانه جایزه را انتخاب کنید و با وارد کردن کد ارسالی جایزه خود را که پشت خانه قرار دارد ببینید.

با شروع هر روز خانه های جایزه پشت سر هم توسط کاربران باز خواهند شد، بنابراین پیشنهاد ما این است که برای دریافت جایزه خود از زودفود عجله کنید. نکته ی جالب آنکه که هیچ خانه پوچی در میان 5000 خانه وجود ندارد. خبر خوب اینکه تمامی کدهای دریافتی خود در مدت 10 روز را می توانید در روز آخر (که به مناسبت تولد سامانه پرداخت جیرینگ برگزار می شود) برای برنده شدن خودروی 206 تیپ 2 استفاده کنید.

شانس خود را جیرینگی افزایش دهید (مخصوص همراه اولی ها)

امکان پرداخت از طریق درگاه جیرینگ (ویژه مشترکین همراه اول) هم وجود دارد و با استفاده از این روش 4 کد به ازای هر سفارش به شما تعلق می گیرد و این یعنی 4 برابر شانس بیشتر برای برنده شدن جوایز ویژه.

مشاهده صفحه جوایز و کسب اطلاعات بیشتر…
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی