ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فصل بازگشایی دانشگاه ها با کاروانرو [رپورتاژ آگهی]

با نزدیک شدن نیمه دوم سال و از راه رسیدن فصل پاییز، بسیاری از دانشجویان در حال برنامه ریزی برای برگشت به شهر محل دانشگاه خود هستند. امسال گزینه های نحوه سفر دانشجویان هیجان انگیزتر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با نزدیک شدن نیمه دوم سال و از راه رسیدن فصل پاییز، بسیاری از دانشجویان در حال برنامه ریزی برای برگشت به شهر محل دانشگاه خود هستند.

امسال گزینه های نحوه سفر دانشجویان هیجان انگیزتر است.

"کاروانرو اولین سرویس به اشتراک گذاری سفر، در حال راه اندازی کمپین "برگشت به دانشگاه" است.

این کمپین با استفاده از تکنولوژی به سهولت و ارزان تر شدن سفرهای بین شهری دانشجویانی که می خواهند به دانشگاه خود بازگردند کمک می کند.

کاروانرو دانشجویانی که با ماشین شخصی خود به مقصد شهر محل دانشگاه شان رانندگی می کنند را به دانشجویان بدون ماشین شخصی معرفی می کند. بنابراین بجای سفر با اتوبوس یا قطار ، دانشجویانی که ماشین ندارند می توانند با دانشجویان صاحب ماشین همسفر شوند.

داشتن همراه و همسفر مزایای زیادی دارد.

اول اینکه هزینه سفر برای راننده و مسافر کاهش می یابد.

علاوه بر آن به اشتراک گذاری سفر یک مفهوم اجتماعی بوده و دانشجویان قبل از آغاز ترم، فرصت آشنایی با دوستان جدید را پیدا می کنند.

آخرین مزیت قابل توجه، کاهش اثرات زیست محیطی است؛ که این امر در ادامه سفر تعداد زیادی از مردم به وسیله یک ماشین، اتفاق می‌افتد. همچنین با کم کردن تعداد خودروهای تک سرنشین به کم شدن حجم ترافیک جاده ای نیز کمک می کند.

سرویس کاروانرو به دانشجویان پیشنهاد می کند که برای بالا بردن شانس پیدا کردن همسفر خود، هرچه زودتر برنامه های سفرشان را در وبسایت وارد کنند. در سایت کاروانرو می توانید از نحوه کار این سرویس و امنیت آن اطلاعاتی کسب کرده و همچنین مطالبی را درباره به اشتراک گذاری سفر مطالعه کنید. به عنوان مثال برای امنیت هرچه بیشتر، اطلاعات افراد مثل شماره تلفن و کارت شناسایی تایید می شوند، همچنین کاربران می توانند خودشان را به سایر کاربران معرفی کرده و نظراتشان را در مورد همسفران خود بنویسند. این کار باعث بالا رفتن سطح اطمینان هرچه بیشتر بین کاربران سرویس کاروانرو می شود.

برای هیجان انگیز کردن این کمپین، رقابتی برای کاربران، چه به عنوان راننده و چه به عنوان مسافر طراحی شده است که برنده این رقابت صاحب یک آی‌پد خواهد شد. تنها کاری که برای برنده شدن این جایزه باید انجام دهید این است که تجربه سفرتان را در اینستاگرام شخصی خود همراه با هشتک #CarvanroToUniversity به اشتراک بگذارید.

مدل کسب و کار سرویس کاروانرو از روی مدل های بین المللی "به اشتراک گذاری سفر" الگو برداری شده است. مفهوم "به اشتراک گذاری سفر" در بسیاری از کشورهای دنیا و در بازارهای پیشرفته و نوظهور پرطرفدار است. صرفه جویی در هزینه برای هر دو طرف یعنی راننده و مسافر و کاهش حجم ترافیک از مزایای این مفهوم جدید است. این سرویس از تفکر"اقتصاد اشتراکی" الهام گرفته شده که تعدادی از افراد قابل اطمینان بخشی از منابعی که به آن نیازی ندارند را با یکدیگر به اشتراک می گذارند، مثل صندلی های خالی ماشین.

در سطح جهان استارت‌آپ های مشهوری مشغول به فعالیت هستند که سرویس های آنها بر اساس مفهوم"اقتصاد اشتراکی" است. یکی از برندهای مشهور و شناخته شده در این زمینه Airbnb” نام دارد. Airbnb سرویسی است که در آن صاحبان خانه می توانند اتاق خالی خانه خود را اجاره دهند.

این سرویس بسیار پر طرفدار بوده و خیلی سریع درحال گسترش در بسیاری از کشورها است. این سرویس دارای ویژگی های متعدد امنیتی برای بالا بردن سطح اعتماد بین کاربران، قبل از اجاره اتاق شان است. کاروانرو نیز همانند سرویس Airbnb امکانات امنیتی برای بالا بردن سطح اعتماد بین کاربران ارائه می دهد. که این امکان قبل از تصمیم گیری برای به اشتراک گذاری سفر و یا همسفر شدن با راننده قابل دسترسی است. هنگام استفاده از سرویس به اشتراک گذاری سفر این امکان برای تمام سرنشینان وجود دارد که پیش از سوار شدن ماشین با یکدیگر آشنا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • nashtaee
    nashtaee | ۳ مهر ۱۳۹۵

    سلام بد نیست قبل از نوشتن خبر یه سرچ بکنید، شما اولین نیستین، اولین باهمسفر بود بعدش تاکسی یاب بود که با مشکل روبرو شد و سایتشو بست، الان شما اومدین.....
    ناظر عزیز چرا نظرو پاک میکنی؟!!!

  • nashtaee
    nashtaee | ۳ مهر ۱۳۹۵

    سلام بد نیست*

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی