ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خلق 4 میلیارد تومان ارزش ماهانه برای مشتریان توسط استارت آپ ایرانی [رپورتاژ آگهی]

استارت آپ‌های ایرانی این روزها توانسته‌اند خلق ارزش قابل‌توجهی را برای مشتریانشان ایجاد کنند. این خلق ارزش در فروش محصولات سودآور، ارائه خدمات مفید و یا جلوگیری از ضرر مشتریان در معاملات دسته‌بندی می‌شود، همراه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استارت آپهای ایرانی این روزها توانستهاند خلق ارزش قابلتوجهی را برای مشتریانشان ایجاد کنند. این خلق ارزش در فروش محصولات سودآور، ارائه خدمات مفید و یا جلوگیری از ضرر مشتریان در معاملات دستهبندی میشود، همراه مکانیک یکی از این استارتاپهای ارزشآفرین است که با ایجاد سهولت و اعتماد در معاملات خودرو، تاکنون خلق ارزش قابل توجهی برای مشتریان نموده است.

بازار خرید و فروش خودرو، یکی از متلاطمترین بازارهای ایران است که در آن، اعداد تکان دهنده ای به چشم میخورند. بهعنوانمثال میتوان به 24% تخلف در فرایند فروش خودرو اشاره کرد که در آن فروشنده، ضمن مخفی کردن عیوب خودرو، خودرو را سالم و بدون هرگونه ایراد در بدنه ذکر میکند، این آمار وحشتناک به این معنی است که از هر 4 خودرو، 1 خودرو آسیبدیده است و همین امر، لزوم خرید خودرو با کارشناسی دقیق را پررنگتر میکند. از طرفی، از هر 5 خودرو، کیلومتر کارکرد 2 خودرو دستکاریشده است و میزان کارکردی که در پشت آمپر به نمایش گذاشته میشود، کیلومتر کارکرد واقعی آن نیست، این دستکاری کیلومتر، زیانی در حدود 1 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان را متوجه خریدار می کند. آپشنهای یک خودرو نیز پارامتر دیگری است که تنوعهای زیاد در آن، موجب تغییرات قیمت یک خودرو تا70 میلیون تومان میشود و به سادگی ممکن است خریدار، متوجه وجود آپشنهای مختلف خودرو، صحت عملکرد و اصالت آنها نشود.

برای پاسخ به این مشکلات، همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت حرفه ای کارشناسی خودرو در سال 1392 تاسیس شد و تا به امروز، با خدمترسانی به بیش از 14.000 نفر، توانسته است در حدود 4.000.000.000 تومان بهصورت ماهانه، برای مشتریان خلق ارزش کند و این چرخه مفید، با سرعت بالایی در حال رشد است.

دریافت کنندگان خدمت می توانند هم با رجوع به نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده، خودروهای مطمئن و  با گارانتی بدنه خریداری کنند و هم با سفارش خدمات کارشناسی، برای خودروی مورد علاقه خود این خدمت را ظرف مدت 30 دقیقه دریافت کنند، ضمن آنکه با کمک ابزار محاسبه گر قیمت خودرو میتوان هر خودروی کارکرده و دست دومی را در کشور، به دقت ارزشگذاری نمود.

این شرکت در تمام نقاط شهرهای تهران و اصفهان، با حضور در محل خریدار، خودرو را ازنظر فنی و موتوری، آپشن ها، جلوبندی و میزان آسیب بدنه میآزماید و گزارشی بهصورت مکتوب به خریدار ارائه میکند.

شرکت همراه مکانیک برای تمام کاربران سایت دیجیاتو، به شرط ثبت نام، تا پایان خرداد تخفیف 20 درصدی درنظر گرفته است ، علاقمندان می توانند از اینجا اقدام به ثبت نام اولیه و دریافت تخفیف نماید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش میتوانید با شماره 66511558 -021 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی