ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راه حلی امروزی‌ تر برای برقراری امنیت [رپورتاژ‌ آگهی]

توسعه سریع تکنولوژی و فن‌آوری‌ های نوین نظارتی روش‌های ما را برای ایجاد محیطی آرام و برقراری امنیت به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در سیستم های امنیتی بروز مانند خانه های هوشمند هر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

توسعه سریع تکنولوژی و فنآوریهای نوین نظارتی روشهای ما را برای ایجاد محیطی آرام و برقراری امنیت به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در سیستم های امنیتی بروز مانند خانه های هوشمند هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول امنیتی ترغیب می‏‌کندامروز دیگر افراد این روش ها را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند.

هوشمندی انسانها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی در محیطی آرام و هوشمند به یکی از دغدغه ای روزانه انسان ها تبدیل شده است .

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راهحل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد .

درباره داهوا

داهوا تکنولوژی به عنوان تامین کننده سیستمهای نظارت تصویری پیشرفته فعالیت خود را در سال 2001 میلادی اغاز نمود .

ما خود را ملزم به ارائه محصولاتی  با بالاترین کیفیت و همچنین با آخرین فناوری های روز دنیا میدانیم تا مشتریانمان کسب و کار خود را با موفقیت انجام دهند.

در حال حاضر داهوا طیف گسترده ای از محصولات خود را متناسب با نیازهای مشتریان برای سطوح مختلف امنیتی و متناسب  با نیاز های روز تولید می کند .

خط تولید ما برای ارائه خدمات به نیازهای مسکونی / تجاری و شرکت ها با امنیت بالا طراحی شده است . داهوا برای ساخت محصولات با کیفیت ، با بسیاری از مارک های بین المللی قابل اعتماد همکاری میکند .

طیف محصولات داهوا

دسته بندی محصولات شرکت ما عبارتند از :

  • سیستم نظارت تصویری پیشرفته
  • سیستم حمل و نقل هوشمند
  •  سیستم ساختمان هوشمند
  • آی فون تصویری
  • سیستم  اعلام سرقت 
  • قفل هوشمند

محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیکاستفاده شده است .

دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا هستند. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

داهوا در ایران

سپاهان الکترونیک با هدف پخش و توزیع محصولات امنیتی و نظارتی بعنوان نماینده رسمی برند داهوا در ایران فعالیت خود را در سال 1392 آغاز نمود .

سپاهان الکترونیک همواره با تمرکز بر ارائه پیشرفته ترین تکنولوژی های کاربردی مورد نیاز مؤسسات و سازمانها و مشتریان و توزیع کنندگان و همچنین تامین کالای اصل آنها را به استفاده از فناوریهای جدیدتر برای افزایش امنیت و هوشمند سازی کارشان ترغیب کرده است.

سپاهان الکترونیک با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامینکنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

سپاهان الکترونیک در سال 1393 مرکز امور مشتریان خود را با عنوان (داهوا ایران) به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش راه اندازی نمود . مشتریان می‏‌توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع برای تعمیر و تعویض قطعاتبه این مرکز مراجعه کنند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

ارائه کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های مرکز خدمات (گارانتی) داهوا ایران محسوب میشود.

داهوا ایران بمنظور ارائه خدمات پس از فروش محصولات داهوا و با انجام اقدامات زیربنایی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است.

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات ، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت داهوا ایران (www.dahua.ir) مراجعه کنید ویا ما را در شبکه اجتماعی تلگرام دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۳ تیر ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی