ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانلود رایگان همه فیلم های «آیو» با حجم رایگان [رپورتاژ آگهی]

در سه روز آخر هفته که تلویزیون اینترنتی آیو در‌های گنجینه‌اش را به صورت رایگان به روی همه باز می‌کند، می‌شود به تمامی لذت‌های رایگان دنیا، تلویزیون اینترنتی آیو را هم اضافه کرد. تلویزیون اینترنتی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سه روز آخر هفته که تلویزیون اینترنتی آیو در‌های گنجینه‌اش را به صورت رایگان به روی همه باز می‌کند، می‌شود به تمامی لذت‌های رایگان دنیا، تلویزیون اینترنتی آیو را هم اضافه کرد.

تلویزیون اینترنتی آیو برای 3 روز سرد و تعطیل آخر هفته یک گنجینه پر از  فیلم و سریال و محتوای تصویری متنوع تدارک دیده تا پیشکش حضور همه کاربران ایرانی اینترنت کند، کاربرانی که تا پیش از این نیازمند اشتراک بودند. اما در این 3 روز می‌توانند بدون دغدغه با استفاده از تلویزیون هوشمند، رایانه شخصی یا اپلیکیشن موبایل آیو از هر آن چه که روی آیو هست لذت ببرند و البته چون بر روی اپلیکیشن آیو امکان دانلود محتوای مورد علاقه هم فراهم شده است می‌توانند آن چه را که دوست دارند روی گوشی‌شان ذخیره کنند و بعداً به تماشایش بنشینند.

آیو کلکسیون متفاوتی از تازه‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی در ژانر‌های مختلف است، فرقی نمی‌کند که به کدام ژانر علاقه‌مندید، هیجانی، ترسناک، درام، مبارزه‌ای یا ... آن چه که مشخص است آن است که همه این‌ها در آیو، طی 3 روز به صورت رایگان پیش چشمان شما حضور دارد، سریالهای پرطرفدار این روزهای شبکه نمایش خانگی از جمله «آشوب» و «عالیجناب»، سریال درام روانشناسانه «شکارچی ذهن»، سریال‌های تخیلی «زیر گنبد»، «سرگذشت ندیمه»، «مردگان متحرک»، «پیشتازان فضا» و زندگی‌نامه ملکه انگلستان در سریال «تاج» بخشی از سریال‌های جهانی و به‌روزی است که در آیو به صورت زیرنویس یا دوبله فارسی در دسترس شما قرار دارد که اگر حوصله دیدنشان را نداشتید یا دلتان هوای خاطرات را کرد می‌توانید به راحتی به سراغ آثاری مثل «افسانه جومونگ»، «جواهری در قصر»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان» و ... بروید یا آثار سینمایی «برادرم خسرو»، «نقطه کور» و کلی فیلم سینمایی ایرانی دیگر را به تماشا بنشینید.

در این 3 روز رایگان، این فقط محتوای موجود بر روی آیو نیست که به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد چرا که محتوای رایگان برای این که شادی رایگان بودن را کامل کند به اینترنت رایگان هم نیاز دارد که باید بگوییم خانواده آیو به فکر آن هم بوده و کاربران همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین، پیشگامان و گروه فن‌آوا می‌توانند با ترافیک اینترنت رایگان بدون این که اصلاً دغدغه تمام شدن حجم اینترنتشان را داشته باشند کل 72 ساعت تعطیلات را با آیو بگذرانند.

آیو اولین تلویزیون اینترنتی ایرانی است که علاوه بر قابلیت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما و شبکه‌های اختصاصی آیو اسپرت (شبکه تخصصی ورزش) و آیوتون (شبکه تخصصی کودک) و مجلس (پخش زنده جلسات علنی مجلس) برای کاربرانش این امکان را فراهم آورده که به آرشیو گسترده‌ای از فیلم و سریال خارجی و ایرانی، آثار گذشته و جدید ۲۰۱۷ دسترسی داشته باشند.

شاید خوشحال شوید اگر بگوییم شما در تلویزیون اینترنتی آیو برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را که از دست ‌داده‌اید یا مایلید دوباره ببینید هم تا ۷ روز در اختیار دارید و هرچند بار که خواستید می‌توانید آن برنامه‌ها را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ‌تان، دستگاه ست آپ باکس آیو (آیو باکس)، رایانه شخصی یا تلفن همراهتان با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS آیو تماشا کنید. آیو یک فضای اختصاصی ذخیره‌سازی هم برای هرکدام از کاربرانش در نظر گرفته، با این فضا می‌توانید برنامه‌ای موردعلاقه‌تان را روی حافظه ابری آیو ذخیره کنید و هر زمان که خواستید دوباره برگردید و آن‌ها را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    بازم یک فریب دیگه، بعد از سه روز 400 تومن از اعتبار سیم کارتتون کم میشه

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    سه روز رایگانه درسته ولی بعد از سه روز، روزی 400 تومن از هر کی که ثبت نام کرده کسر میشه این من و اینم شما، اگر اینکارو نکردن، حالا ببینید، اگر یک میلیون این فریب رو بخورن و حداقل 10 تا 15 روز طول بکشه تا هر کس بفهمه که از حسابش داره کم میشه، تا بخوان لغو سرویس کنن این بندگان خدا ببینید چه سودی کردند این شرکتها

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    اقا من یه سوال دارم از اونایی که لینک میزارن برای ثبت نام کردن
    خدایی شعور دارید که بدونید اینجا یه سایت مربوط به تکنولوژی هست واهدافی که شماها دارید دنبال میکنید هیچ شباهتی با این مطالبی که زیرش اسپم میزارید نداره؟
    واقعا تا حالا فکر کردید که چرا اینهمه لینک گذاشتید چند نفر خدایی از طرف لینک شماها وارد سایت شدن؟ چند نفر بهتون علامت دیس لایک دادن
    واقعا تا حالا فکر کردید یسری چیزها ارزش نداره ادم دشنام بخوره حتی سه تا گوشی که بین هزاران نفر میخواد قرعه کشی بشه؟
    واقعا خجالت داره اینکارها. اعتبار سایت و شعور خودتون رو با این کارها خدشه دار نکنید

  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی