ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیا در تهران، اهواز و سایر کلانشهرها واقعا باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کرد؟ [رپورتاژ آگهی]

جمله معروفی هست که می‌گوید «استمرار بحران، آن را پیش‌پا‌افتاده می‌کند» و متاسفانه گویا سالهاست این اتفاق دقیقا برای بحران آلودگی هوا در ایران رخ داده. آمار و ارقامی که گهگاه مدیران و نهادهای مربوطه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جمله معروفی هست که می‌گوید «استمرار بحران، آن را پیش‌پا‌افتاده می‌کند» و متاسفانه گویا سالهاست این اتفاق دقیقا برای بحران آلودگی هوا در ایران رخ داده. آمار و ارقامی که گهگاه مدیران و نهادهای مربوطه از مرگ‌و‌میر ناشی از آلودگی هوا ارائه می‌دهند واقعا شوکه‌کننده است. این روزها دوباره مثل هر سال بحث آلودگی هوای تهران و سایر کلانشهرها داغ شده است، از طرفی بحران زیست محیطی ریزگردها در برخی از شهرهای کشورمان تنفس و همچنین پرداختن به امور روزمره را برای اقشار مختلف شهروندان دشوار کرده است.

به تازگی شرکت هانیول (Honeywell) با نوآوری و آینده‌نگری، یک فناوری جدید برای تصفیه هوا به نام ایرتاچ (Air Touch) عرضه کرده که پیش از این، همین شرکت برای تصفیه هوای درون شاتل‌های فضایی ناسا از آن استفاده کرده است. اما قبل از پرداختن به این فناوری منحصربفرد، بیایید نگاهی داشته باشیم به وضع آلودگی هوا در ایران و بخصوص تهران.

روز ۷ آبان ۱۳۹۶، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هفدهمین جلسه علنی این شورا، با اشاره به آماری از قربانیان آلودگی هوا در این شهر، گفت: متاسفانه در تهران بر اساس آمار در سال 1384 بیش از 10 هزار نفر بر اثر آلودگی هوا کشته شده‌اند که در سال 1395 این رقم به بیش از دو برابر افزایش یافته است. یعنی در تهرانی زندگی می‌کنیم که هفته‌ای یک هواپیمای ایرباس 500 نفره در آن سقوط می‌کند و کسی به آن توجهی ندارد. تهران جزو سه شهری است که بدترین کیفیت هوا را دارد.

بر اساس تحقیقات دانشمندان آلودگی محیط‌های بسته بین ۲ تا ۵ برابر و در برخی موارد ۱۰ برابر بیش از آلودگی هوای محیط‌های بیرونی است

جالب است بدانید که زنان باردار، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، کودکان و حیوانات خانگی از جمله مهم‌ترین گروه‌های جمعیتی هستند که در معرض خطر بیماری‌ها و سرطان‌های ناشی از آلودگی هوا هستند. در این میان تصور ساده‌انگارانه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه می‌توان از آلودگی هوای بیرون به محیط امن خانه‌ها و دفاتر کار پناه برد. اما تحقیقات دانشمندان و بخصوص تحقیقات سازمان دولتی حفاظت زیست‌محیطی ایالات متحده امریکا (United States Environmental Protection Agency) نشان می‌دهد آلودگی محیط‌های بسته نظیر منزل و دفتر کار ۲ تا ۵ برابر و در برخی موارد ۱۰ برابر بیشتر از آلودگی هوای محیط‌های بیرونی است و یکی از دلایل اصلی آن عدم جابجایی هوا در محیط‌های بسته و متراکم شدن آلاینده‌های سمّی و ذرّات آسیب‌زا در محیط‌های بسته است.

دستگاه تصفیه هوای هانیول مدل Air Touch

این روزها اکثر ما متاسفانه در حلقه‌ی خانواده و دوستان خود دست کم یک نفر را می‌شناسیم که خودروهای بی‌شمار تهران یا گردوغبار اهواز یا دود کارخانه‌های اراک یا آلاینده‌های صنعتی سایر شهرها نفس‌هایش را به شماره انداخته است. اما آیا واقعا می‌توان محیط داخل خانه و دفتر کار را از این ذرّات سمّی و آلاینده پاکسازی کرد؟ آیا امکان رهایی از این ذرّات نادیدنی اما سرطان‌زا وجود دارد؟ آیا می‌توان روند این مرگ خاموش را در تهران، تبریز، اراک، اهواز، شیراز و سایر شهرهای آلوده‌ی ایران مهار کرد؟ یکی از راهکارهایی که چندسالی است مطرح شده و توانسته پاسخی مناسب به بحران آلودگی هوا در محیط‌های بسته بدهد، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا است.

شرکت هانیول با بیش از 125 سال سابقه راهکاری هوشمندانه جهت مقابله با آلودگی هوا را ارائه کرده است

هانیول (Honeywell) که شرکتی بزرگ و موفق در عرصه تاسیسات و صنایع تهویه مطبوع است، بیش از 125 سال سابقه و تجربه موفق خود را برای ارائه‌ی راهکاری هوشمندانه جهت مقابله با آلودگی هوا به خدمت گرفته است و نتیجه آن عرضه نسل جدیدی از دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی و اداری با نام تجاری ایرتاچ (Air Touch) است که با بهره‌گیری از فناوری‌های منحصربفرد می‌تواند هوا را تا ۹۹.۹۷ درصد پاکسازی و تنفس پاک و بی‌دغدغه عزیزان شما نظیر پدربزرگ، مادربزرگ، فرزند خردسال، نوزاد، زنان باردار یا افراد دچار مشکلات ریوی و تنفسی را تضمین کند.

شرکت «مَکا» به تازگی جدیدترین نسل از دستگاه‌های تصفیه هوای ایرتاچ (Air Touch) را به بازار ایران معرفی کرده است و هم اکنون امکان سفارش و خرید سه مدل برتر این دستگاه‌ها برای شما از طریق وبسایت دیجیکالا فراهم شده است.

دستگاه تصفیه هوای هانیول مدل Air Touch P

در فیلترهای دستگاه‌های ایرتاچ (Air Touch) از فناوری فیلتراسیون های‌سیو (Hisiv) استفاده شده است، این همان فناوری‌ای است که در شاتل‌های فضایی ناسا برای تصفیه هوای فضانوردان استفاده می‌شود تا بتوان نهایت پاکیزگی و خلوص هوا را به دست آورد. اکنون این فناوری فوق پیشرفته را که در کشورهای امریکای شمالی و اروپا با استقبال مصرف‌کنندگان مواجه شده است، می‌توانید به راحتی با سفارش از وبسایت دیجیکالا به خانه‌‌ی خود یا عزیزانتان بیاورید.

سه مدل از نسل جدید دستگاه تصفیه هوای هانیول که امکان خرید آن برای ایرانیان فراهم شده است، عبارتند از:

اگر شما هم عضوی از این گروه‌های آسیب‌پذیر هستید، در خانه و خانواده‌ی خود عزیزی دارید که سلامت او اولویت شماست یا اگر می‌خواهید در منزل و محل کار خود پاک‌ترین هوای ممکن را تنفس کنید و از ریسک ابتلا به سرطان دستگاه تنفسی و سایر نارسایی‌های مرتبط با آلاینده‌های سمّی اجتناب کنید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وبسایت Airtouch.ir با فناوری فوق پیشرفته دستگاه‌ تصفیه  هوای ایرتاچ (Air Touch) آشنا شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت دیجیکالا نیز مدل مورد نظر خود را بسته به مساحت اتاق، منزل یا دفتر کار انتخاب کرده و به صورت اینترنتی سفارش دهید. شرکت «مَکا» با بیش از ۴۰ سال تجربه موفق در عرصه تاسیسات و تهویه مطبوع، به عنوان نماینده رسمی شرکت هانیول در ایران، ضمانت ۱۸ ماهه برای دستگاه‌های تصفیه هوای ایرتاچ (Air Touch) در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    به جایه اینا بنزین سالم و بدن و فکر بالابردن قیمت بنزین نباشن و ماشینهای دود زا و ماشینهایی که کاتالیزور ندارن رو تعمیر کنن

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    تیتر سوالیه ادم به سوال میافته اما دقیقا به محض این که ریپورتاژ اگهی نوشته شد بعدش متوجه شدم میخواد بگه بدون تصفیه هوا حتی نمیشه مرد چه برسه زنده موند

  • Marshall
    Marshall | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    قیمت دستگاه ها خیلی بالاس. تو این شرایط کیا میتونن چنین هزینه هایی کنن!

  • pouya s
    pouya s | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    لینک ها که گذاشتی رو محصول باز نمیشه فقط سایت دیجی را باز می کنه

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    فکر کردم اینم واسه دیواره ??

مطالب پیشنهادی