ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کپسولت را بخور تا بدانی؛ با کپسول می‌توانی از آنچه نمی‌دانی سردر بیاوری و توانایی‌هایت را بشناسی [رپورتاژ آگهی]

نوار مرجع رسمی ارائه کتاب‌های صوتی است. زندگی انسان‌های امروزی در بازار داغ زندگی ماشینی وقت کمی برای خواندن باقی می‌گذارد. آنچه مسلم است نیاز به دانستن، فهمیدن و درک بهتر است. شاید خواندن کتاب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نوار مرجع رسمی ارائه کتاب‌های صوتی است.

زندگی انسان‌های امروزی در بازار داغ زندگی ماشینی وقت کمی برای خواندن باقی می‌گذارد. آنچه مسلم است نیاز به دانستن، فهمیدن و درک بهتر است. شاید خواندن کتاب کار آسانی نباشد، اما حتما آنقدری وقت هست که کتاب صوتی گوش دهید!

در لابلای انجام کارهای روزانه، گوش‌دادن به کتاب صوتی می‌تواند بهترین گزینه برای نیل به بهتر دانستن باشد و گوش‌دادن به فرمت دیجیتالی کتاب که آن را با نام کتاب صوتی می‌شناسند یک راه‌حل آسان، ارزان و مستقیم برای کسب اطلاعات است و بهانه کمبود وقت را از میان برمی‌دارد.

نوار با ارائه کپسول، مشکلات اینچنینی را از بین برده است. کپسول راه‌حلی است که کمک می‌کند تا نیازهای ضروری‌ خود را برطرف کنید. نیازهایی مانند برقراری ارتباط، همسرداری، نیازهای جنسی، موفقیت‌های شغلی و تحصیلی، دوست‌یابی و … که شغل، گروه سنی، طبقه خاص اجتماعی و تحصیلات نمی شناسد. نیازهایی که همیشه و همیشه وجود دارند و هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند.

کپسول‌های 15 تا 30 دقیقه‌ای نوار قطعا به آرامش و حرکت رو به جلوی همه برای رسیدن به موفقیت کمک خواهند کرد. این محصول که در قالب محتوای صوتی ارائه شده به عنوان یکی از محصولات نوار، نیازهای اساسی و روزانه جامعه را برطرف و برای مخاطبان خاص دسترسی مناسبی ایجاد می‌کند. دریچه‌ای است برای ورود به دنیای بزرگ‌تر کتاب‌ صوتی و برقراری ارتباط با طیف وسیع‌تری از مخاطب را ممکن می‌کند و اینطور است که می‌شود همه چیزدان شد.

اما اگر فکر می‌کنید که چرا باید برای گوش‌دادن به این کتاب‌های صوتی هزینه کنید باید گفت که در همین مدت کوتاه چه زندگی‌ها که متحول می‌شود و دریچه‌ای جدید از زندگی گشوده خواهد شد. کپسول با ماهیت مدرن خود برای همه مخاطبان جامعه امکان رشد ایجاد می‌کند.

پس اگر به دنبال میانبر می‌گردید پیشنهاد نوار برای شما کپسول است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    چه تیتر مضحکی :))

مطالب پیشنهادی