ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مودم کارکرده
رپورتاژ آگهی

وصل شدن ارزان به جهان [رپورتاژ آگهی]

دنیای امروز بدون اینترنت، دنیایی تاریک و راکد است و اهمیت ارتباطات اینترنتی و وجوه شخصی، اقتصادی و حتی سیاسی آن بر کسی پوشیده نیست. برای برقراری این ارتباطات اینترنتی «مودم» وسیله‌ایست که شاید بتوان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای امروز بدون اینترنت، دنیایی تاریک و راکد است و اهمیت ارتباطات اینترنتی و وجوه شخصی، اقتصادی و حتی سیاسی آن بر کسی پوشیده نیست. برای برقراری این ارتباطات اینترنتی «مودم» وسیله‌ایست که شاید بتوان به جرات گفت در تمام خانه‌ها و مکان‌ها یافت می‌شود. امروزه شرکت‌های بسیاری به تولید این ابزار برقراری ارتباط دست زده‌اند.

مودم 4G رومیزی LTE CPE B315 در بازار حدود 500 هزار تومان است اما کارکرده آن در دیوار حدود 200 هزار تومان قیمت دارد

مودم‌های نو در قیمت‌ها و کارکردها و ویژگی‌های متفاوتی موجود است اما انواع مودم‌ها اعم از دانگل، همراه و رومیزی و برندهای مختلف از جمله هوآوی، دی‌لینک و تی‌پی‌لینک بازار متنوع و گسترده ای را به وجود آورده‌اند که خریدار یا فروشنده مودم‌ها را با سوالات مختلفی مواجه می‌سازد. این گستردگی و پیچیدگی در بازار مودم‌های کارکرده نیز برقرار است. نکته قابل توجه در خرید و فروش مودم‌های کارکرده این است که حتما مهلت تستی از فروشنده بخواهید. اگر مودم در مهلت استفاده یک یا چند روزه نیازهای شما را برطرف کرد و از صحت مودم اطمینان پیدا کردید که خوش به حالتان؛ شما خرید معقولی داشته‌اید! بنابراین خرید و فروش مودم کارکرده بدون مهلت برای تست قطعا کار عاقلانه‌ای نیست چرا که ممکن است هر مودمی شبکه اینترنت خریدار اعم از 3G/4G و غیره را ساپورت نکند.سایت دیوار این امکان را فراهم کرده است که از بین صدها مورد جهت انتخاب، مودم کارکرده مناسبی برای خرید یا بازار مناسبی برای مودمی پیدا کنید که دیگر برای نیازهای شما کافی نیست. پس قطعا خرید و فروش مودم کارکرده از طریق این فروشگاه اینترنتی راحت‌تر از هر بازار دیگری است. امکان ارتباط مستقیم شما با خریدار یا فروشنده این امکان را می‌دهد که بتوانید وقت مناسب جهت تست مودم را با توافق با فروشنده به دست بیاورید. البته تا اندازه‌ای هم خیالتان بابت آگهی‌ها راحت باشد، چرا که چند مورد از آن‌ها مودم‌های در حد نویی است که با آکبند آن تفاوت آنچنانی ندارد.

به عنوان مثال قیمت مودم 4G رومیزی مدل LTE CPE B315 هوآوی با مشخصاتی از قبیل سرعت بالای انتقال دیتا، نوع اتصال بی‌سیم و باسیم (Wi-Fi)، پورت LAN و ساپورت 2G,3G,4G در بازار حدود 500 هزار تومان است. در حالی‌ که قیمت این محصول روی سایت دیوار 399 هزار تومان و قیمت کارکرده آن در حدود 200 هزار تومان است. قیمت مودم وایمکس ایرانسل نیز در حدود 350 هزار تومان است در حالیکه قیمت کارکرده آن روی سایت دیوار در حدود 170 هزار تومان است. یا مودم جیبی ایرانسل 4G در بازار 260 هزار تومان است در صورتی که قیمت کارکرده این محصول در سایت دیوار در حدود 150 تا 180 هزار تومان است. همچنین مودم تک آنتن ۴ پورت ADSL Wireless - 2640U کارکرده را می‌توان از سایت دیوار به قیمت 42 هزار تومان خرید.

بنابراین خرید و فروش مودم‌های کارکرده در مدل‌های گوناگون بر روی سایت دیوار از حدود قیمت 20 هزار تومان به بالا در دسترس شما برای معامله قرار گرفته است. اگر بتوانید از بین صدها مودم کارکرده معرفی شده بر روی سایت دیوار دقیق‌ترین انتخاب را انجام دهید، می‌توانید به انجام یک معامله برد-برد امیدوار باشید و گرنه خرید مودم‌های کارکرده به جز صرفه اقتصادی فایده دیگری نخواهد داشت چرا که در کل مودم‌ها ابزار پرهزینه‌ای برای وصل کردن شما به دنیا نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی