ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ سامسونگ
رپورتاژ آگهی

سه ستاره اما پنج ستاره کره‌ای [رپورتاژ آگهی]

این روزها شرکت سامسونگ با تولیدات مختلف خود از لوازم خانگی گرفته تا دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه رسانا و همچنین نمایشگرهای حرفه‌ای یکی از فعال‌ترین‌ها در بازار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها شرکت سامسونگ با تولیدات مختلف خود از لوازم خانگی گرفته تا دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه رسانا و همچنین نمایشگرهای حرفه‌ای یکی از فعال‌ترین‌ها در بازار جهان است، به طوریکه یکی از گزینه‌های نخستین برای خرید موبایل، تبلت یا تلویزیون برند سامسونگ است.

در این میان لپ‌تاپ‌های سامسونگ هم جزو آن دسته از دستگاه‌هایی هستند که بسیاری از کاربران آنها را برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای انتخاب می‌کنند. از همین رو همچنان بازار خرید و فروش لپ‌تاپ سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های گسترده در سطح شهرهای جهان و نیز ایران داغ است و گزینه انتخاب این نوع لپ‌تاپ‌ها همچنان روی میز قرار دارد.

سامسونگ زاده شد

کلمه سامسونگ از ادغام دو واژه سام و سونگ تشکیل شده که به معنی سه ستاره است. این شرکت در سال ۱۹۳۸ میلادی در شهر تایگو کره جنوبی توسط فردی به نام لی بیونگ چول تاسیس شد. ابتدا کار این شرکت صادرات ماهی خشک و آرد به چین بود تا در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی به کسب و کارهای دیگری پرداخت. در این سال‌ها سامسونگ پا در فعالیت‌هایی مانند بیمه عمر و تولید منسوجات گذاشت و چند سال بعد هم به تولید تلویزیون روی آورد. در سال‌های بعد سامسونگ تولید کننده ماشین لوازم صوتی، ظرفشویی و یخچال و فریزر شد و در دهه ۹۰ میلادی به سبد کالاهای تولیدی خود هارد دیسک و دستگاه‌های کامپیوتری را افزود و بعد با روی کار آمدن تبلت‌ها و موبایل‌ها یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که در این زمینه به فعالیت‌های گسترده پرداخت.

در این بین باید گفت که نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های این برند کره‌ای از بهترین قطعات ساخته شده‌اند و طبق گفته این شرکت ۷۰ درصد قطعات این محصولات مثل پنل ال سی دی و مموری‌شان توسط همین شرکت ساخته می‌شوند.

لپ‌تاپ‌ سامسونگ

آنچه که نخستین اصل در بازار ساخت لپ‌تاپ است، این است که این دستگا‌ه‌ها باید در برابر ضربات مقاوم باشند، از همین رو مانند آزمون‌های مقاومت در تصادف صنعت خودروسازی، سامسونگ هم شرایط آسیب زننده مختلفی را مانند تست پرتاپ، انداختن روی زمین، وارد کردن ولتاژهای مختلف برق و یا قرار دادن دستگاه در اتاق‌های مختلف با درجه دمای متفاوت را بر روی محصولات خود تست می‌کند.

یکی از مزایای این نوع دستگاه‌های سامسونگ این است که طول عمر باتری خوبی دارند و به اصطلاح زود خالی نمی‌شوند. ضمن اینکه بیشتر لپ‌تاپ‌های این شرکت کره‌ای به نسبت سایر برندها اقتصادی‌تر هستند.

در صورتیکه علاقمند به خرید لپ‌تاپ‌های ساخت سامسونگ هستید یکی از آسان‌ترین و به صرفه‌ترین راه‌ها مراجعه به سایت دیوار است، در این سایت با محصولات مختلفی روبرو خواهید شد که به صورت نو یا کارکرده در معرض فروش قرار گرفته‌اند. برای مثال لپ‌تاپ جدید سامسونگ در این سایت به فروش گذاشته شده است. نوت بوک ۹ از جدیدترین نسل تراشه‌های اینتل یعنی پردازنده‌های کافی لیک برخوردار است. این دستگاه در دو اندازه ۱۳ و ۱۵ اینچ عرضه می‌شود.

یکی از مزیت‌های دیوار این است که کاربران زیادی که علاقمند به خرید محصولی هستند، نیازمندی خود را در این سایت قرار می‌دهند. مثلا ممکن است فردی لپ‌تاپی بخواهد که شما آن را داشته باشید و اتفاقا قصد فروش آن را هم داشته باشید، پس بهتر است با مراجعه به این سایت جست و جویی کنید و برخلاف معمول شما خریدار را پیدا کرده و با او تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی