ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نیسان؛ نوآوری شگفت‌انگیز [رپورتاژ آگهی]

سال‌های متمادی شعار شرکت نیسان «نوآوری برای همه» بود اما این شعار در سال 2013 به «نوآوری هیجان‌انگیز» تغییر پیدا کرد. تاکید بر نوآوری در شعارهای شرکت نیسان نشان از این دارد که رویکرد این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال‌های متمادی شعار شرکت نیسان «نوآوری برای همه» بود اما این شعار در سال 2013 به «نوآوری هیجان‌انگیز» تغییر پیدا کرد. تاکید بر نوآوری در شعارهای شرکت نیسان نشان از این دارد که رویکرد این شرکت در تولید هر محصولش می‌خواهد همراه با نوآوری باشد؛ امری که محقق شده است. اگر از افرادی که قصد خرید نیسان دارند، علت آن را پرس‌وجو کنید احتمالاً به نوآوری هیجان‌انگیر و منطبق با خواست آنها اشاره خواهند کرد.

اسم شرکت نیسان مخففی است از نام نیهون سانیگو؛ شرکتی که در در اوایل دهه 30 میلادی در ژاپن شروع به کار کرد و در سال 1933 با خرید مالکیت داتسون از شرکت توباتای ژاپن، رسماً به عنوان یک شرکت خودروسازی وارد این بازار شد. دفتر مرکزی این شرکت در یوکاهامای ژاپن است اما مانند شرکت‌های عظیم دیگر، چندملیتی به حساب می‌آید و هم‌اکنون در 20 کشور دنیا تولید می‌شود و در بیش از 160 کشور خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌کند.

نیسان از بدو تاسیس تاکنون خودرهای شهری، اس‌یووی، بیانگرد، شرکتی و... در طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید کرده است که در هر کدام از آن‌ها، ایده‌های نوآورانه‌ای را تحقق بخشیده است. هر محصول تازه‌ای که کمپانی نیسان تولید می‌کند، علاقمندان به صنعت خودرو را به خرید نیسان ترغیب می‌کند. شاید جالب باشد بدانیم که شرکت نیسان در سال‌های جنگ جهانی دوم تولید محصولات عادی خود را متوقف کرد و به تولید کامیون‌های نظامی، موتور هواپیما، قایق‌های اژدر افکن و محصولاتی از این قبیل پرداخت!

به نظر می‌رسد لازمه حضور در بازارهای مختلف برای شرکت‌های چند ملیتی این است که فارغ از اینکه دفتر مرکزی و نقطه شکل‌گیری این کمپانی‌ها کجا باشد، محصولات لوکس خود را تحت عنوان شرکتی خاص در آمریکای شمالی تولید کنند؛ شرکت زیرمجموعه نیسان که محصولات خود را در ایالات متحده تولید می‌کند، اینفینتی نام دارد. نام برند اینفینیتی همواره در میان 10 برند محبوب‌ترین خودروهای جهان جای دارد.

شرکت نیسان از زمان آغاز به کار فراز و فرود زیادی را طی کرده است؛ در ابتدا به سرعت راه پیشرفت در بازار خودرو را در پیش گرفت، در دهه 90 دچار بحران مالی و سیر نزولی شد و بعد  از شروع قرن 21 با مدیریت جدید و همکاری استراتژیکی که با شرکت رنو برقرار کرد دوباره به عرصه رقابت و سوددهی در عرصه خودرو بازگشت. پیوند شرکت رنو و نیسان آنقدر محکم است که علاوه بر اینکه مدیرعامل هر دو شرکت کارلوس غصن است، شرکت رنو-نیسان آلیانس نیز از ائتلاف این دو شرکت در سال 1999 تاسیس شد و اکنون یک دهم خودروهای تولیدی در جهان محصول رنو-نیسان آلیانس است و از این جهت چهارمین خودروساز بزرگ جهان به حساب می‌آید. شرکت رنو-نیسان آلیانس که دفتر مرکزی آن در آمستردام هلند است هدایت هفت شرکت رنو، نیسان، اینفینیتی، رنو سامسونگ موتورز، داتسون، داچیا و لادا را برعهده دارد.

نیسان ششمین خودروساز بزرگ جهان در سال 2012 شناخته شد و اکنون سهم بزرگی از بازار خودرو را در اختیار خود دارد. آشناترین عبارت برای مدیران و کارکنان شرکت نیسان این است که: «قدرت از درون می‌آید» و بر این اساس دست به ایجاد نوآوری در صنعت خودرو می‌زنند. حاصل عملکرد این کمپانی باعث شده که اکنون در دنیا، نیسان مشتریان اختصاصی فراوانی دارد و خرید نیسان به انتخابی دلچسب برای افراد زیادی مبدل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sd
    sd | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آفرین عوضش کردی

مطالب پیشنهادی