ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 در تاریخ 21 اسفند ماه به بازار آمریکا عرضه می شود [شایعه]

سامسونگ احتمالا پرچمدار آتی خود را در جریان کنگره جهانی موبایل که قرار است ماه آینده در بارسلون اسپانیا برگزار گردد رونمایی خواهد کرد، هرچند که این شرکت هنوز این مساله را رسما تایید نکرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

سامسونگ احتمالا پرچمدار آتی خود را در جریان کنگره جهانی موبایل که قرار است ماه آینده در بارسلون اسپانیا برگزار گردد رونمایی خواهد کرد، هرچند که این شرکت هنوز این مساله را رسما تایید نکرده اما با نگاهی به سال های اخیر می توان اینطور نتیجه گرفت.

لذا تا به امروز، بر پایه شایعات منتشر شده، صرفا می دانستیم که پرچمدار آتی سامسونگ چه زمانی معرفی می شود، اما حالا، طبق شایعه جدیدی که در این رابطه به دست آمده، زمان عرضه دستگاه مورد بحث به بازار ایالات متحده آمریکا نیز مشخص گردید.

سامسونگ تلفن هوشمند گلکسی اس 6 را در جریان MWC 2015 معرفی کرد که در تاریخ های یازدهم تا چهاردهم اسفندماه سال 93 برگزار گردید. پرچمدار سال قبل این شرکت از تاریخ 21 فروردین سال 94 نیز به 20 کشور دنیا عرضه گردید.

حالا طبق شایعه جدیدی که در این باره  منتشر گردیده است، با وجود آنکه قرار است این کمپانی کره ای پرچمدار تازه خود را در تاریخ دوم اسفند ماه معرفی نماید، انتظار می رود که عرضه آن در تاریخ یازدهم مارس مصادف با 21 اسفند ماه اتفاق بیافتد.

چون این اطلاعات از یک منبع نامعتبر دریافت شده است، بهتر است کمی با دیده تردید به آن نگریسه شود چراکه شایعات همیشه هم درست از آب در نمی آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان تکنولوژی, اگه طبق خبرهای رسیده در این مدت پیش برود مطمئنن گلکسیS7 اون نسخه ای که از چیپست پردازندهSnapdragon820 شرکت کوآلکوم آمریکا که با تکنولوژی بهتر شده و برتر ساخت 14 نانومتری نسل دوم سامسونگ بهره برده به بازار آمریکا عرضه خواهد شد , اگرچه گفته شده سامسونگ چیپست پردازندهSnapdragon820 که طراحی شده توسط کوآلکوم هس را که فقط خودش تولید میکنه بر طبق معماری 14 نانومتری نسل دومش برای S7 خود اختصاصی کرده و قدرتمند تر از حد معمولش که در دیگر پرچمدارهای پیش روی خواهد بود کرده اما چیپست پردازنده اختصاصی خودش که هم طراحیش هم ساختش کار خودش هس یعنیExynos8890/M1 که به جای شاهکار جدید شرکتARMیعنی هسته کورتکسA72 از هسته اختصاصی خودش که قدرتمند تر از کورتوسA72 هس یعنی Mongoose قدرت پردازشی خیلی بالاتری داره , به هر حال با همه این موارد باید دید در عمل چه اتفاقی رخ میده

    • ?
      ? | ۳ بهمن ۱۳۹۴

      dawsh ba kamal ehteram shoma shuresho daravordi dg ...

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۴ بهمن ۱۳۹۴

        All my words are full and based on reality

        ????

مطالب پیشنهادی