ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مدیریت آسان و جامع صندوق های قرض الحسنه با استفاده از نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

همانطور که می دانید دریافت وام از بانک ها به دلیل موانع و مشکلاتی همچون دادن دیرهنگام امتیاز وام و بازپرداخت بالای آن، امری سخت است و به همین دلیل گرفتن وام با بهره بسیار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که می دانید دریافت وام از بانک ها به دلیل موانع و مشکلاتی همچون دادن دیرهنگام امتیاز وام و بازپرداخت بالای آن، امری سخت است و به همین دلیل گرفتن وام با بهره بسیار پایین یکی از دغدغه های مهم همه مردم کشورمان مخصوصا در وضعیت نامساعد اقتصادی می باشد. قرض الحسنه یکی از موسسات مالی و اعتباری می باشد که با هدف اعطای وام سریع و کم بهره در کشور ما تاسیس شده است و توانسته است مشکلات بسیاری از خانواده ها و افراد را حل کند.

از آنجایی وجود و احداث صندوق های قرض الحسنه به صورت خانوادگی و یا موسسات مالی در کشورمان بسیار گسترش یافته و تعداد اعضای آن بالا رفته است، بنابراین جمع آوری و ثبت اطلاعات کاربران، مدیریت حساب ها و ... دیگر از طریق روش های قدیمی مانند ثبت کاغذی و یا حتی استفاده از نرم افزار اکسل منطقی به نظر نمی رسد. بر همین اساس نرم افزارهای تخصصی و قوی موسوم به نرم افزار قرض الحسنه وجود دارند که توانسته اند در پیشبرد هر چه بهتر اهداف و امور مدیران و کاربران موسسات قرض الحسنه بسیار مثمر ثمر و مفید واقع گردند.

تهیه و استفاده از یک نرم افزار قوی و با امنیت بالا جهت مدیریت قرض الحسنه و حساب های شخصی دارای اهمیت زیادی می باشد. نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد برنامه ای جامع با امکانات فنی بسیار بالایی است که با رفع نیازهای کاربران و مدیران قرض الحسنه ها، توانسته است بسیار محبوب واقع گردد.

دلایل استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه چیست؟

به طور کلی بر اساس آموزه های دین اسلام قرض الحسنه سنت و امری پسندیده ای است که بسیار بر آن تاکید شده است و بر همین اساس در کشور ما صندوق قرض الحسنه به صورت خانوادگی، فامیلی، درون سازمانی و حتی بزرگ تر و پیشرفته تر از آن، در قالب موسسات مالی وجود دارند.

صندوق های قرض الحسنه بنا به دلایل متعدد زیر نیازمند استفاده از برنامه نرم افزاری می باشند:

  • با وجود پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن آن، نبود برنامه و سیستمی جامع جهت مدیریت حساب ها، امور مالی و ... موجب بهم ریختگی امور قرض الحسنه و حتی انحلال آن می گردد.
  • برای مشتریان، کاربران و مدیران صندوق های قرض الحسنه کار با نرم افزار به دلیل طراحی همه پسند بودن راحت می باشد.
  • تحت وب بودن نرم افزار موجب می گردد تا کاربران و مدیران بتوانند بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی و در هر ساعت از شبانه روز از نرم افزار در هر جایی که هستند، استفاده کنند.
  • استفاده از نرم افزار مدیریت قرض الحسنه موجب می گردد تا در وقت و هزینه صرفه جویی های لازم انجام شود.
  • استفاده از کاغذ و دفترچه های کاغذی حذف می شود.
  • وظایف مدیران و کاربران صندوق الحسنه کمتر می شود و از طرف دیگر امکان خطا بسیار کاهش پیدا می کند و سرعت امور مالی و پرداخت ها افزایش پیدا می یابد.

ویژگی ها و امکانات نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

طراحی و تولید نرم افزارهای مالی مانند نرم افزارهای قرض الحسنه به دلیل حساسیت بالا از لحاظ امن بودن و تعدد کاربران زیاد، نیازمند تبحر و تجربه کافی و بهره مندی از تیمی قوی و با دانش بالا می باشد. خوشبختانه نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد توسط مجموعه ای توانا در این زمینه طراحی شده که همین امر موجب شده است که موسسات قرض الحسنه زیادی در سراسر کشورمان، از مشتریان پر و پاقرص این برنامه منحصر به فرد و حرفه ای باشند.

از ویژگی ها و مزایای برتر نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان گزارش گیری کامل و جامع در انواع مختلف توسط مدیران همچون گزارش معوقه ها، گزارش عملکرد حساب ها به صورت تفکیکی و یا جمعی، گزارش اسناد حسابداری و ...
  • اتصال به سامانه های مختلف و متنوع همچون سامانه همپا، تلپا، معوقات و .... جهت کاربری آسان، افزایش امنیت و بالا رفتن سرعت استفاده از نرم افزار
  • امکان ثبت نام اعضای جدید بدون استفاده از فرم های کاغذی
  • گرفتن بکاپ و پشیتبانی از اطلاعات و بازیابی آنها

در آخر این نکته را بیان می داریم که نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه شرکت پاساگارد با پشتیبانی 24 ساعته به خوبی توانسته است پاسخگوی استفاده کنندگان از این برنامه و در نتیجه کسب رضایت کامل آنها گردد. همچنین این نرم افزار از طریق سازمان انفورماتیک کشور دارای گواهینامه معتبر می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت برنامه نویسی پاسارگاد دموی این نرم افزار و همچنین نرم افزار تعاونی اعتبار را مشاهده نمایید و از امکانات و جزئیات آن مطلع گردید و همچنین آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی