قابلیت ضبط ویدیوهای ریاکت مشابه تیکتاک به شبکه اجتماعی ایکس اضافه شد [تماشا کنید]
شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با هدف جذب تولیدکنندگان محتوا، قابلیت ریاکت ویدیویی مشابه تیکتاک معرفی کرد.
شبکه اجتماعی ایکس اینبار به سراغ یکی از محبوبترین ویژگیهای تیکتاک رفته است. این پلتفرم بهتازگی از قابلیت React with Video رونمایی کرده که به کاربران امکان میدهد تا بهجای نوشتن متن، واکنشهای خود را در قالب یک ویدیو ضبط و منتشر کنند. این اقدام نشان میدهد که «ایلان ماسک» قصد دارد تمرکز پلتفرم خود را به سمت تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و اینفلوئنسرهای خبری معطوف کند.
کاربران با قابلیت جدید ایکس میتوانند بهجای استفاده از گزینههای سنتی مانند بازنشر یا نقلقول، یک ویدیوی تحلیلی یا واکنشی را در کنار پست اصلی ضبط کنند؛ دقیقاً مشابه تیکتاک که از حدود سال ۲۰۲۱ این قابلیت را به هسته اصلی تجربه کاربری خود تبدیل کرده است.
در پلتفرم ایکس هنگامی که کاربر دکمه بازنشر (ریپست) را لمس میکند، با انتخاب گزینه جدید React with Video میتواند ویدیوی خود را به صورت Split-screen در کنار پست اصلی قرار دهد یا اینکه تصویر چهره خود را روی پست اصلی بگذارد.
درحالحاضر، این ویژگی فقط برای کاربران سیستمعامل iOS در دسترس است. بااینحال، سخنگوی شبکه اجتماعی ایکس در مصاحبه با تککرانچ گفت این قابلیت بهزودی برای کاربران سیستمعامل اندروید و نسخه تحت وب نیز منتشر خواهد شد.
قابلیت جدید ریاکت ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس
هدف اصلی شرکت ایکس از معرفی این ویژگی، جذب اینفلوئنسرهای خبری و تولیدکنندگان محتوایی است که میخواهند نظرات خود را با لحن و حالات چهره خود به مخاطب انتقال دهند. این ابزار به ویژه برای افرادی که به دنبال کسب شهرت از طریق ارائه نظرات جنجالی درباره اخبار روز یا سیاست هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

«نیکیتا بیر» (Nikita Bier)، مدیر محصول شبکه اجتماعی ایکس، در پست معرفی این قابلیت نوشت:
«ارائه دیدگاه و تفسیر، یکی از مهمترین ارکان پلتفرم ایکس است و گاهی اوقات بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن این افکار، استفاده از ویدیو است.»
مدیران این شرکت معتقدند که قابلیت ریاکت ویدیویی راه جدیدی را برای ارتباط عمیقتر تولیدکنندگان محتوا با مخاطبانشان باز میکند تا بازخوردهای بهتری دریافت کنند و سهم بیشتری از مکالمات آنلاین داشته باشند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اگ نت وصل نشده بود دیگ حداقل یه کامنت اینجا میبود
هیچی تیک تاک نمیشه نه اینستا نه توییتر