ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن swarm
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Swarm معرفی شد؛ شبکه اجتماعی مکان نمایی

پیش از این در دنیای اپلیکیشن دیجیاتو، به تشریح برنامه Foursquare پرداختیم. فوراسکوئر اپلیکیشنی است که مراکز تفریحی و خدماتی در سطح هر شهر را بر روی نقشه نشان می دهد و به شما اجازه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۴

پیش از این در دنیای اپلیکیشن دیجیاتو، به تشریح برنامه Foursquare پرداختیم. فوراسکوئر اپلیکیشنی است که مراکز تفریحی و خدماتی در سطح هر شهر را بر روی نقشه نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا به هر جایی که می روید، اعلام حضور ( check-in ) کنید و از مکان دوستانتان نیز با خبر شوید.

در حالی که کاربران بسیاری با سیستم Foursquare ارتباط برقرار کرده بودند و شبکه اجتماعی موجود در این اپلیکیشن، فضای جالبی را به وجود آورده بود، ناگهان هفته گذشته سازندگان برنامه اعلام کردند که می خواهند سیستم علام حضور را از فوراسکوئر جدا کنند و شبکه اجتماعی را به اپلیکیشنی جدا گانه منتقل نمایند؛ تا از این طریق تمرکز فوراسکوئر بر روی مکان یابی و جستجوی بهترین مراکز تفریحی و خدماتی در سطح شهر قرار گیرد.

اپلیکیشن swarm

امروز سرانجام اپلیکیشن جدید گروه فوراسکوئر با نام Swarm در اختیار کاربران قرار گرفت. این اپلیکیشن بیشتر قابلیت های سرگرم کننده اعلام حضور فوراسکوئر را با خود همراه دارد، اما برخی از آنان مانند امتیاز گرفتن بابت هر Check-in را نیز قربال کرده است.

با وجود اینکه تصمیم سازندگان فوراسکوئر مبنی بر تولید Swarm کمی عجیب به نظر می رسد، اما به هر ترتیب توصیه می کنیم این دو برنامه فوق العاده را از دست ندهید. اکنون در فوراسکوئر می توانید بهترین رستوران ها، سینماها، مراکز فروش و صد ها مکان دیگر در شهر خود را بیابید و توصیه دیگر کاربران در مورد هر یک از آنان را مطالعه نمایید. در Swarm نیز این شانس را دارید تا از یک شبکه اجتماعی متفاوت برخوردار باشید و از جاهای هیجان انگیزی که دوستانتان حضور دارند، مطلع شوید.

Swarm

Swarm

سازنده: Foursquare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۱۷ مگابایت زبان:
Foursquare

Foursquare

سازنده: Foursquare Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوز فون، iOS حجم: ۱۱.۱/۱۷.۲/۶ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Sepehr
    Sepehr | ۴ دی ۱۳۹۴

    آقا من اشتباها این برنامه رو حذف کردم، دوباره که نصبش کردم خواستم لاگ این کنم برام اصلا کد verification رو نفرستاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی