ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرعت تایپ موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

شکستن رکورد گینس برای سریع ترین تایپ با موبایل

بسیاری از ما به سرعت تایپ خود با موبایل افتخار می کنیم و به دوستانمان فخر می فروشیم که بدون نیاز به نگاه کردن صفحه نمایش، می توانیم متنی که می خواهیم را تایپ نماییم. اما ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۱

بسیاری از ما به سرعت تایپ خود با موبایل افتخار می کنیم و به دوستانمان فخر می فروشیم که بدون نیاز به نگاه کردن صفحه نمایش، می توانیم متنی که می خواهیم را تایپ نماییم. اما احتمالا سرعت هیچ کاربری در این زمینه به پای نوجوانی که توانسته رکورد گینس را به نام خود ثبت کند، نخواهد رسید.

مرسل فرناندز، ۱۶ ساله از برزیل توانست یک پاراگراف ۲۵ کلمه ای را در مدت ۱۸.۱۹ ثانیه تایپ کند و نام خود را در کتاب گینس جاودانه نماید. رکورد قبلی این رقابت متعلق به گاراو شارما، ۱۵ ساله از سیاتل بود که توانست پاراگرافی مشابه را در ۱۸.۴۴ ثانیه با کیبورد جدید ویندوزفون ۸.۱ موسوم به Word Flow تایپ نماید.

سرعت تایپ موبایل

فرناندز خود را یک معتاد به موبایل نمی داند و می گوید: «از وقتی که بچه بودم همیشه موبایل ها را دوست داشتم و اکنون نیز عاشق تلفن های هوشمند هستم. اما من معتاد به این وسایل نیستم و تمام روز را با آن ها سپری نمی کنم.»

جالب است بدانید پاراگرافی که در هنگام ثبت رکورد، فرناندز باید آن را تایپ می کرد یک متن معمولی نبود و کلمات بسیار دشواری آن را تشکیل می دادند:

The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human

اما اگر دوست دارید بدانید که فرناندز از چه کیبردی برای تایپ کردن استفاده می کرده باید بگوییم که موفقیت او از دل کمپین تبلیغاتی کیبورد Fleksy خارج شده است. این شرکت برای شکستن رکورد کیبورد Word Flow مایکروسافت، رقابتی را برگزار کرد که سرانجام فرناندز توانست در آن موفق شود.

flesky app

برخلاف کیبورد هایی مانند Swype و Word Flow که از سیستم کشیدن پیوسته انگشتان بر روی دکمه ها استفاده می کنند، Fleksy همچنان به حالت کلاسیک تایپ وفادار مانده اما با طراحی صحیح و الگوریتم تصمیم و پیش بینی کلمات، توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.

پیشنهاد می کنیم شما هم پاراگراف اشاره شده در بالا را تایپ کنید و رکورد خود را با ما در میان بگذارید.

Flesky

Flesky

سازنده: Fleksy قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۲۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

    یعنی هر کلمه کمتر از یک ثانیه عالییییه

  • سینا
    سینا | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    با همین کیبورد تونستم تو 22 ثانیه تایپ کنم.
    با کمی تمرین رکورد بعدی ماله منه .دی

  • رضا
    رضا | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

    دلایل دروغ بودن واضح این کلیپ :

    http://winphone.ir/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%a8%d8%b1%d8%af-word-flow-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d9%81%d9%88%d9%86-8-1-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%db%8c/

  • m4
    m4 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

    وایییی بسیار خوش حالم از اینکه این سایت راه اندازی شددد
    امیدوارم بتونید دوباره رشد کنید و دوباره بتونید جزو بهترین سایت ها بشید..

  • نیما
    نیما | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

    چه کار مهمی کرده :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی