ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تایپ کاور
تکنولوژی

لوازم جانبی سرفس پرو۳: کاور کیبورد جدید و داک با پشتیبانی 4K

یک تبلت حرفه ای مثل Surface Pro 3 قطعا شایسته لوازم جانبی پیشرفته ای است. مایکروسافت در مراسم امروز خود کیبورد جدیدی را برای سرفس پرو ۳ معرفی کرد. این کیبورد دارای ترک پدی بسیار ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک تبلت حرفه ای مثل Surface Pro 3 قطعا شایسته لوازم جانبی پیشرفته ای است. مایکروسافت در مراسم امروز خود کیبورد جدیدی را برای سرفس پرو ۳ معرفی کرد. این کیبورد دارای ترک پدی بسیار دقیق تر نسبت به مدل قبلی است و ۶۸ درصد فضای بیشتری را در مقایسه با Type Cover 2 در اختیار کاربر می گذارد و همچنین از ۷۸ درصد اصطکاک پایین تری برخوردار است.

مایکروسافت همچنین از یک داک 200 دلاری جدید برای تبلت غول آسای خود رونمایی کرد. این داک برای کسانی است که می خواهند تبلت را به یک کامپیوتر رومیزی موقت تبدیل کنند و با ماؤس و کیبورد و سایر تجهیزات به آن متصل شوند. مهمترین قابلیتی که این داک از آن بهره می برد، خروجی ویدیو 4K است. لذا اگر خواستید با فتوشاپ در سرفس پرو ۳ کار کنید و نیاز به مانیتوری دوم با کیفیت بالا داشتید، این داک بهترین گزینه پیش روی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • peyman
    peyman | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    سلام دوستان گلم خوب هستين؟
    به نظرم با اينكه قيمتش زياد ميشه و در دست رس خيليا نخواهد بود ولي بازم چنين تبلتي بايد يه روزي ساخته ميشد تا مرز بين تبلت و لپتاپ از بين بره كه براي هميشه لپتاب و سيستم رو فراموش كنيم، سرفيس ٣ يني آغاري شيرين هر چند گران قيمت به بهايي به اندازه ي تغيير ديدگاهمان نسبت به كامپيوتر خيليا هستن كه فكر ميكنن كلمه ي كامپيوتر مختص به كيس و مانيتوره و الان سرفيس٣ اومده تا براي هميشه همچين فكريو از ذهن همه پاك كنه،حالا باپيشرفت و رسيدن آيپد جديد و تبلت هاي اندرويدي جديد با مشخصات سخت افزاري بسيار قوي رقابت باعث افت شديد قيمت ها ميشه، به نظرم داستان توليد حافظه ١٥ مگابايتي غول پيكر توست ibm در سال ١٩٥٦ با قيمت ١٢٠٠٠٠ دلار!!!! داره تكرار ميشه طوري كه تو سال ٢٠١٣ سن ديسك يك اس دي كارت چند ميليمتري رو با قابليت ذخيره سازي ٦٤ گيگابايت رو فقط به قيمت٦٠ دلار عرضه ميكرد كه حالا خيليانون شايد همين٦٠ دلارم زورمون بياد بديم!!

  • سعيد
    سعيد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    ميخوايد منفى بازى كنيد بكنيد اما ارزش نداره من نميگم بده نو اورى ماكروسافت رو زير سوال نميبرم اما واسهركشورمون دارم ميگم؛١.مهمترين چيز تو ايران درايور هستش الان هنوز اكثرا افراد تو ايران از سى دى و دى وى دى استفاده ميكنن،بازى ها اكثرا رو سى دى هستش و محبور به استفاده از اون هستيم،٢.قيمت خودش به تنهايى شايد ارزون باشه اما بخواى يه مدل بالا بر داريد از اير اپل خيلى گرون تر در مياد.٣.اين فلسفه دقيقا مثل فبلت هاست،نه اون حس راحتى تبلت رو دارى و جا به جايى راحت تر باور نميكنيد يكبار سورفيس رو با اير مقايسه وزنى كنيد!٤.اين با تمام خوبى هايى كه داره توى كانفيگ بالا قيمتى برابر لپ تاپ هاى شاخ بازار رو داره٥.سرعت اينترنت ايران اينقدر پايين هست كه برنامه بالاى ٥٠٠ گيگ رو بايد بيخيالش شيد.يا اينكه از روى هارد اكسترنال بريزيد.صفحه لپ تاب ها بسيار بزرگتر و بهتر هستش،من ترجيح ميدم گجتام جدا باشه،يه گوشى مناسب تا حداكثر سايز 5 اينچ/يك تبلت بين ٨ تا ١٠ اينچ /لپ تاپ ١٤ تا ١٥.٦ اينچ/هرچيزى واسه من جايگاه خودش رو داره اينجورى لذت از اون رو كامل ميبريد.

    • Khat Khati
      Khat Khati | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      یه چیزی واسم جالبه...
      وقتی اپل آیپد رو معرفی کرد، اگر چه یک دستگاه جدید در نوع خودش بود همه اون رو قبول کردن و نوآوری به اپل نسبت دادن...
      ولی وقتی مایکروسافت یه شاخه جدید (سرفس) رو معرفی کرد همه اون رو یه محصول ناموفق تلقی کردند... در حالی که سرفیس یه رده جدید در دستگاه هاست.....

      • سعيد
        سعيد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

        باور كنيد من منكر نواورى سرفيس نيستم،ولى قبىل كنيد هرگجتى جدا لذت دنياى خودش رو داره براتون مثال بزنم لپتاب گيمينگ با كنسول بازى،هرچقدرم لپ تاب خوب باشه كنسول يه چيز ديگست،منم همين رو ميگم تبلت ١٢ اينچ واقعا كاربردى نيست واسه شخص من شايد واسه كسى باشه!همينطور لپتاب اين سايزى هم همينطور.١٠.٦ اينچ جاى لپ تاب واقعا نميگيره.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    مک بوک ایر با مشخصات آخرین کانفینگ سرفیس پرو 3 :
    http://8pic.ir/viewer.php?file=17711480605793547547.png
    مک بوک پرو با مشخصات آخرین کانفینگ سرفیس پرو 3 :
    http://store.apple.com/us/buy-mac/macbook-pro?product=ME866LL/A&step=config
    اصلا نمی یرزه!!!

    • حامی اندروید
      حامی اندروید | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      نسخه Core i7 ش بیش از حد گرونه ! خیلی بیش از حد !
      1900 دلار ؟!؟! بیاد ایران میشه 7،8 میلیون !

  • amir5142
    amir5142 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته
    مشکلش ابعاد و وزنش بود که در این مدل برطرف شده
    ویندوز ۸.۱ و سخت افزار فوق العده

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    گل بود به سبزه نیز اراسته گشت ........

    • مهراد قطب الیدینی
      مهراد قطب الیدینی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      شما همون گلکسی ترنجی هستی؟

      • عبداله احمدی (galaxy)
        عبداله احمدی (galaxy) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

        با اجازه شما

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    4th gen Intel® Core™ i3, 64 GB and 4 GB of RAM - $799
    4th gen Intel® Core™ i5, 128 GB and 4 GB of RAM - $999
    4th gen Intel® Core™ i5, 256 GB and 8 GB of RAM - $1,299
    4th gen Intel® Core™ i7, 256 GB and 8 GB of RAM - $1,549
    4th gen Intel® Core™ i7, 512 GB and 8 GB of RAM - $1,949
    مک بوک ایر بیشتر میرزه این چیه !!! اما واقعا زیبا و مهندسی شدس !!!

    • مهرداد عیسی لو
      مهرداد عیسی لو | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      منم مک بوک ایر رو خیلی دوست دارم ولی تقریبا میشه گفت هیچ کدوم از نرم افزارهای رشته تحصیلیم رو نمیشه روش نصب کرد :
      Solidwork , Catia , Abaqus
      این تنها بهانه من برای نرفتن به سمت مک بوکه .

  • reza zare
    reza zare | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    حالا به چه علت دکمه ویندوز رو جا به جا کرده ، آخه تبلت 12 اینچی باید دکمه ویندوزش اونجا باشه مایکرو !
    http://xip.ir/byXfwl

  • مهرداد
    مهرداد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    كيبورد خوشگليه
    هم تبلت هم لپ تاپ، واقعا بي نظيره !

  • *Mr.geek*
    *Mr.geek* | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    آقا اصلا همه چیش خوب عالی... نه قیمت نیگا خوب هر چقدم کنار بزاری بازم کم میاری خوش بحال اونایی که میگیرن.

  • مهراد قطب الدینی
    مهراد قطب الدینی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    با اون قیمتش 200 دلارم بزاری روش دیگه شپشم ته جیب نمیمونه

    • Ali
      Ali | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

      حرفت درسته ولي خب اين مثل بقيه تبلتا نيست. حكم لپ تاپا داره. هدف مايكروسافت هم اين بود كه با خريد اين تبلت و لپ تاپا با هم داشته باشي
      الان يه تبلت و يه لپ تاپ خوب قيمتش رو هم خيلي بيشتر از اين ميشه

      • The End
        The End | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

        این به اندازه یه لبتاپ واقعا عالی جواب میده ولی آیا میتونه جای تبلت هم پر کنه؟ منظورم از لحاظ نرم افزاری هست نه سخت افزاری چون از لحاظ فیزیکی شما یه تبلت داری ولی از لحاظ نرم افزاری و سیستم عاملی یه لبتاپ ویندوزی داری، آیا میشه app های وینفون رو هم روش استفاده کرد؟ دوستانی تجربه وینفون داشتند مسلما میتونند جواب بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی