ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
جی واچ
تکنولوژی

LG G Watch ماژول سیم کارت خواهد داشت؟

با وجود معرفی شدن در ماه های گذشته، G Watch که اولین ساعت هوشمند الجی با Android Wear است هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. قابلیت های کلیدی آن اعلام نشده و به ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با وجود معرفی شدن در ماه های گذشته، G Watch که اولین ساعت هوشمند الجی با Android Wear است هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. قابلیت های کلیدی آن اعلام نشده و به نظر می رسد ال جی منتظر است تا در Google I/O این محصول را به طور کامل معرفی کند.

نتیجه این پنهان کاری چیزی نیست جز حدس و گمان که شاید خواست این شرکت هم باشد، چه چیزی بهتر از پوشش رسانه ای بی هزینه؟

اما بنا به گفته یکی از منابع خبری در کره جنوبی، این ساعت دارای ماژول USIM خواهد بود که امکان برقراری تماس های تلفنی را به کاربر می دهد. ضمنا قرار است برای اولین بار با همکاری شرکت مخابراتی LG U+ در کره جنوبی عرضه شود.

ال جی شاخه بریتانیا می گوید جی واچ تا ماه جولای به بازار خواهد آمد و قیمت آن ۲۲۰ یورو (منطقه ای) خواهد بود. نمایشگر ۱.۶۵ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل، ۵۱۲ مگابایت رم، و ۴ گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات آن است.

در ضمن، طبق حدس و گمان ها این محصول مبنای ساخت ساعت هوشمند نکسوس توسط گوگل نیز قرار خواهد گرفت که البته برای تایید آن کافی است تا تیر ماه و کنفرانس توسعه دهندگان گوگل صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • j.h
    j.h | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    www.lg.com/global/g3
    زنده ببینید

  • maham
    maham | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    بین آیپد ایر و سرفیس پرو3 یه مقایسه بزارید مردیم از دودرگی

    • Era
      Era | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      شمام تو چه چیزایی موندیااا،
      بحث سیستم عامل رو فاکتور بگیریم که یه امر سلیقه ایه، آیپد ایر قابل مقایسه نیست با سرفیس پرو ۳،
      به قول یه بزرگی اندازه خر و هواپیماس فرقشون!

  • محمود
    محمود | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    یعنی میشه روزی سر جلسه امتحان از این ساعت ها استفاده کنیم

  • خوره ی تکنو
    خوره ی تکنو | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    ببخشید واقعا بین این دو محصول کدوم بهتره
    ایکسپریا تبلت زد2 و گلکسب نوت 10.1 2014 من فقط بین اس پن و نازکی و زد ابی این دو تا موندم
    توی بنچ مارک های نوت بالا تره

    • arian.1757
      arian.1757 | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      بررسی کنید چقدر نیازتون به قلم وابسته است این می تونه کمکتون کنه

    • Era
      Era | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      بستگی به نیازتون داره ولی به شخصه نوت رو ترجیح میدم!
      سونی زد2 رو کش آورده کردتش تبلت، ولی نوت به واسطه ی قلمش کاربردی تره.
      البته منکر جذابیت ظاهری تبلت سونی هم نیستم!

  • arian.1757
    arian.1757 | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    می شه وبلاگ نویسی زنده باشه؟با طعم نارنجی و ابی

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    تا حالا این همه خبر تو یه بازه چند روزه از ال جی ندیده بودم ...

  • @$pAr
    @$pAr | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    به نظرم این کارو نمیکنند
    چپن به راحتی میتونن با موبایل سینک کنن دیگه چرا باید مستقل باشه تا روی فروش گوشی ها تاتیر داشته باشه

  • kamyab98
    kamyab98 | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    یکی از فانتزیام اینه با یدونه از این ساعت ها سره کلاس دینی دیجیاتو رو چک کنم :)

    • Metti
      Metti | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      کامیاب عزیز سلام خوشحالم که هستی :)
      حالا درسته که فانتزی برا جوانان عیب نیست دیگه نه در حد توهم :)
      ساعتهای سیم کارت خور از هر برندی توی ایران برسه من از گجتی به نام موبایل برای همیشه خداحافظی میکنم.

      • kamyab98
        kamyab98 | ۶ خرداد ۱۳۹۳

        همین توهم ها یه روزی به واقعیت میرسن :D
        احتمالشم هست همچین اتفاقی بیافته که ساعت های اونقدر پیشرفت کنند که نیازی به گوشی نداشته باشیم و برای استفاده های فعلی از تبلت استفاده کنیم...

  • Mohammad
    Mohammad | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    آقای دادگستر وبلاگ نویسی زنده نداریم امروز؟

    • @$pAr
      @$pAr | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      از شواهد پیداست که خیر...:(

      • Mohammad
        Mohammad | ۶ خرداد ۱۳۹۳

        الان من بیچاره با این سرعت درپیت خوابگاه چطوری لایو بلاگینگ The Verge رو دنبال کنم؟ :(

    • pouya
      pouya | ۶ خرداد ۱۳۹۳

      سلام بچه ها کی این عکس یادشه؟؟!!!:(((((

مطالب پیشنهادی