ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

HTC One E8 ظاهر شد!

گویا شرکت HTC قصد ندارد پرونده خانواده One در سال ۲۰۱۴ را به این زودی ها ببندد. ما در حال حاضر مدل های HTC One M8 و One Mini 2 را داریم و حالا وب سایت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۴۸

گویا شرکت HTC قصد ندارد پرونده خانواده One در سال ۲۰۱۴ را به این زودی ها ببندد. ما در حال حاضر مدل های HTC One M8 و One Mini 2 را داریم و حالا وب سایت رسمی اچ تی سی از عضو دیگر این خانواده با نام E8 پرده برداشته. گویا قرار است این مدل یکی از نسخه های وان ام ۸ باشد، اما به جای بدنه فلزی از پلاستیک ساخته شده. از سخت افزار این دستگاه هنوز خبری منتشر نشده اما ما انتظار داریم در حد و اندازه (حتی بهتر) از پرچمدار پیشین اچ تی سی یعنی ام ۸ باشد.

از تصاویر اینطور بر می آید که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگن ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی است و از اسپیکرهای بوم ساند بهره می برد اما خبری از دوربین ۲ گانه ام ۸ نیست. ضمن اینکه این مدل در چهار رنگ قرمز، آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

با ترجمه عبارات نوشته شده چینی دریافتیم که دوربین این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و امکانات هوشمندی مانند برقراری تماس با قرار دادن تلفن در کنار گوش و روشن شدن صفحه دستگاه با دو بار تپ نیز در دستگاه هست. همچنین اچ تی سی ادعا کرده که مصرف انرژی این دستگاه بسیار کم بوده و حتی با ۱۰ درصد باتری تا ۳۰ ساعت دوام خواهد داشت.

ما همچنان در حال رصد سایت ها و خبرگزاری ها هستیم تا اطلاعات بیشتری از این نوظهور اچ تی سی به سمع و نظر شما برسانیم. این مشخصات آشنا به نظر می رسد. آیا این همان تلفن هوشمند ارزان قیمت اچ تی سی با نام Ace نیست؟

در ادامه مطلب می توانید تصاویر درج شده در سایت اچ تی سی را مشاهده کنید.

e8-5

one-e8

one-e8-3

one-e8-2

e8-10

e8-9

e8-6

e8-7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • راک
    راک | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    اگر htc روی پلتفورم جدیدش ویندوز فون بزنه حتما میخرم. الان منتظرم lumia 930 بیاد تا فوری بخرم

  • بهنام
    بهنام | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    یعنی پرچمدار htc خز شد رفت این همه گوشی

  • Saeed π
    Saeed π | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    احتمالن htc one W8 هم ویندوز فونیه همینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی