ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

این ویدیوی طنز معرفی iWatch، ساعت های هوشمند فعلی را نابود می کند

حتما می دانید، کانال های ویدیویی مختلفی در یوتوب وجود دارند که گردانندگان شان زندگی خود را از طریق اداره آنها می گذرانند. کانال Mathius یکی از آنها است که به خاطر شوخی با دنیای ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حتما می دانید، کانال های ویدیویی مختلفی در یوتوب وجود دارند که گردانندگان شان زندگی خود را از طریق اداره آنها می گذرانند. کانال Mathius یکی از آنها است که به خاطر شوخی با دنیای تکنولوژی شهرت زیادی یافته و این بار به سراغ محصول احتمالی اپل، آیواچ (iWatch) رفته.

ویدیوی این مطلب در واقع طنزی است با مضمون معرفی ساعت هوشمند اپل و به این می پردازد که چطور بعضی محصولات جدید بیش از آنکه نیازی را رفع کنند، کار با تکنولوژی را به مسخرگی می کشانند. برخی ایده های این کلیپ نو هستند ولی برخی دیگر به نواقص ساعت های هوشمند امروزی اشاره دارند؛ مثلا مکالمه تلفنی، عدم وجود شارژ بی سیم و ...

نمی شود از طنز بازیگرانی که ادای مدیران اپل را در می آورند به سادگی گذشت. این ویدیوی جالب را در زیر ببینید یا از لینک مستقیم دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    کبیردش واقعا جالب بود !!!

  • amir
    amir | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    خيلي لوس بود...ي سري قابليت مسخره واسه ساعت از خودشون اختراع(!) كرده بودن بعد همونا رو مسخره كرده بودن...در حالي كه به نظرم من ميتونه خيلي قابليت هاي كاربردي داشته باشه...

  • arminet
    arminet | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    کلا از واژه تمسخر برای خنده خوشم نمیاد ... تا اواخر خرداد باید صبور باشیم ببینیم سامسونگ و اپل چی میخوان رو کنند ...

  • Frantic
    Frantic | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    ممنون جالب بود. به درستی خیلی از قابلیتایی که برای یک ساعت مناسب نیستند رو مسخره کرده بود البته به نظرم میشد ادای مسئولان اپل رو بهتر و بامزه تر از این دربیارند!

  • Mohsen
    Mohsen | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    من تو پست قبلي در مورد ساعت هاي هوشمند گفتم كه كلاً خيلي چيز بدردنخوريه البته اونجا بيستا ديسلايك خوردم ببينم اينجا چيكار ميكنين:)

  • Kian
    Kian | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    9:41

  • AmirHossein
    AmirHossein | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    فقط اون بازی با ساعت خییلی با حال بود خخخخخخ

  • kourosh
    kourosh | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی جالب بود مخصوصا اون که ادای جانی ایو رو در میورد.
    ولی خارج از این ویدیو من چند وقته زمانی که ویدیوی معرفی محصولات شرکت های خارجی رو میبینم حالا از آدامس گرفته تا ماشین و ...
    احساس میکنم همه مثل هم شدن انگار که جانی ایو و برو بچ دارن معرفی میکنن.
    آخرین چیزی که یادمه ویدیو معرفی venom GT سریع ترین ماشین جاده ای دنیا...
    کلمات(د لایتست/د تینست/اکستریملی پاور فول/اکستریملی بیوتیفول) لا مصب تو همشون عینن تکرار میشه.
    پ.ن:کلمات ماورا طبیعی بالا به دلیل پاس داشتن پارسی تا سر حد مرگ بود :))))

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    بدک نبود ...نمیدونم چرا یه زیرنویس نمیزارین ...زیاد سخت نیست که ...واس خاطر ما اینکارو کنین دیگه ... یعضی تیکه هاش باحاله با دسته داره رو ساعت بازی میکنه بعد چون دسته دستشه به زور گردنشو کج میکنه که توی ساعتو ببینه ...بعد یه جا هم داره با لپتاپ کار میکنه سه تا کابل به ساعتش وصله ...

  • pouya
    pouya | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    بد نبود

    • pouya
      pouya | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

      البته طنزش نسبت به ((خنده بازار))وامثالهم خیلی کم بود ولی خب دیگهp:

      • متعصب نباشید!!!
        متعصب نباشید!!! | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

        اخه خنده بازار کجاش خنده دار بود ؟ فقط اومده بودن یه عده رو مسخره و کوچیک کنن
        فقط یه سری از صحنه های کوچیکش خنده دار بود
        این کلیپ هم قسمت های خنده داری داشت نمیدونم شما به چی میخندی
        مثلا اونجاش که ساعت نقش تلفن یا اونجاش که نقش کنسول دستی رو بازی میکرد
        کیبوردش هم جالب و تعجب اور بود

        • pouya
          pouya | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

          طعنه زذم داداش

      • م.مقدس
        م.مقدس | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

        شما طنز را در چی میبینید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی