ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: طرح مفهومی دوچرخه هوشند سامسونگ

وقتی که لیوان ها هم هوشمند می شوند، دیگر دوچرخه ها جای خود را دارند. سامسونگ به تازگی طرحی مفهومی از دوچرخه خود منتشر کرده که با قابلیت های هوشمندش، تجربه ای لذت بخش تر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۳

وقتی که لیوان ها هم هوشمند می شوند، دیگر دوچرخه ها جای خود را دارند. سامسونگ به تازگی طرحی مفهومی از دوچرخه خود منتشر کرده که با قابلیت های هوشمندش، تجربه ای لذت بخش تر از دوچرخه سواری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

آنطور که در ویدیو منتشر شده مشخص است، این دوچرخه در جلوی خود درگاهی مغناطیسی دارد که موبایل سامسونگ بر روی آن قرار می گیرد و نقش اتاق کنترل دوچرخه را ایفا می کند. این محصول در پشت خود دوربینی دارد که می تواند نماهای لازم را به کاربر بر روی موبایل نمایش دهد. رابط WiFi و بلوتوث نیز امکانات ارتباطی دوچرخه هوشمند سامسونگ را تشکیل می دهند.

این محصول در جلو و عقب خود دارای چهار لیزر است که به وسیله آن ها جاده ای مجازی برای دوچرخه سوار ترسیم می شود. این ویژگی سایر افراد را از ورود دوچرخه به محوطه مطلع می کند و به بالا رفتن امنیت کمک می کند.

ویدیو معرفی دوچرخه هوشمند سامسونگ را در ادامه می توانید مشاهده کنید. (دانلود ویدیو با حجم ۵ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • salarkhiabani
    salarkhiabani | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    با اینکه طراحی خود دوچرخه جالب نیست ولی اگه دوچرخرو شیک تر کنن اون ایده های دوربین و چراغ و نقشش خیلی قشنگه، با اینکه تو ایران دوچرخه سواری جا نیافتاده!

  • مختار
    مختار | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    هوشمند!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی